آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهداشت و درمان همدان آماده مقابله با اوج پنجم کرونا ویروس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از آمادگی کامل دستگاه خدماتی بهداشتی استان برای مقابله با اوج پنجم کرونا ویروس خبرداد و از آماده نبودن دستگا‌ه‌های اجرایی استان همدان برای این مقابله با این ویروس نیز سخن گفت.
همدان‌نگار؛ رشید حیدری‌مقدم در ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان با مطرح کردن این موضوع بخشی از این آمادگی را شامل مهیا بودن امکانات پزشکی مانند دستگاه تصویر‌برداری سی‌تی‌اسکن، اکسیژن ساز و غیره نام برد.
وی ادامه داد: با توجه به نوع وظایف تعریف‌شده برای دستگاه خدماتی بهداشتی استان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا برنامه‌ریزی دائمی در این حوزه در حال اجرا است و عملیاتی نیز شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان وضعیت آماری استان در ۲۴ ساعت اخیر را شامل فوت یک بیمار کرونایی، ۲۶ مورد بیمار بستری و ۱۲۴ بیمار سرپایی بیان کرد و گفت: همه شهرستان‌های استان نارنجی و فامنین در رنگ‌بندی زرد قرار دارد.
رشید حیدری‌مقدم تعداد بیماران بستری اوج چهارم کرونای استان از آغاز اوج تاکنون حدود یک هزار و ۷۵۰ نفر نام برد و ادامه داد از نگرانی خود و همکارانش در آمار بیماران سرپایی روزانه استان که حدود ۶۰۰ نفر است سخن گفت و افزود: این آمار قیاس با آمار روزانه هفته قبل ۲۰۰ نفر افزایش دارد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری