آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۹ بعد از ظهر

نمایش اقتدار دوباره نیرو‌های مسلح در همدان

نیرو‌های نظامی و انتظامی  حاضر در استان همدان، هماهنگی، اقتدار و آمادگی رزمی و دفاعی خود را در میدان باباطاهر در روز ملی ارتش به نمایش گذاردند.

 همدان‌نگار در مراسم رژه روز‌ارتش(۲۹ فروردین) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مردم شهید‌پرور، قهرمان و دلاور همدان یگان‌های رزمی از مقابل جایگاه رژه رفتند تا صلابت، عظمت، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به رخ دشمنان بکشند.

در این مراسم یگان پیشرو رژه، تمثال مبارک شهدا را در صفوف منظم حمل  و سپس  مردم حاضر در میدان شاهد عبور یگان‌های رزمی و انتظامی و نمایش موشک‌ها، سامانه‌های پدافندی، آفندی و سلاح‌های جدید آماده مقابله با متجاوزان به این کیان، مبارز‌پرور و مقاوم بودند.

استاندار همدان در این مراسم به اشاره به عملیات غرور‌آفرین و پیروزی‌آفرین وعده صادق توسط رزمندگان همیشه‌آماده و هوشیار ایران اسلامی که منجر به پاسخ دندان‌شکن به دشمن متجاوز، غاصب و انسان‌کش رژیم صهیونیستی شد، گفت:رهبر معظم انقلاب با تدبیری شاخص و قابل توجه، پیام بارز و محکمی را در این رزم از راه‌دور برای این غده سرطانی در منطقه و حامیانش فرستاد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در این نبرد دشمن‌شکن نمود دیگری از توانایی کشور را به نمایش گذاشت تا فکر تجاوز به این آب و خاک را از هر کینه‌توز و دشمنی بگیرد.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی( امام خمینی ره) با دور‌اندیشی و انتخاب این روز، توطئه دشمنان تفرقه‌افکن نقش بر آب کرد تا موید آن وحدت ناشی از صحنه‌های غرور‌آفرین اتحاد نیرو‌های رزمی، نظامی و انتظامی در رژه شود. نیروهای نظامی و انتظامی کشور در سایه این وحدت و رهبری فرمانده کل قوا در همه عرصه‌ها پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

استاندار همدان با تاکید بر این که بر اساس فرمایش رهبری ایران اسلامی هیچگاه خواهان تجاوز و جنگ با کشوری نبوده و نیست  افزود: اما این سلاح و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب برای دفاع از آب خاک مقدس جمهوری اسلامی بر زمین نخواهد گذارد و نمونه آن حمله مدبرانه نیرو‌های نظامی ایران با  سلاح‌های تعیین شده در پاسخ به شرارت غاصبان قدس شریف است.

قاسمی فرزاد گفت: نیرو‌های نظامی جمهوری اسلامی با تدبیر فرماندهی مقام معظم رهبری در هیچ زمانی درنگ در دفاع از این آب و خاک ندارند و گوش به فرمان فرمانده کل قوا آماده دفاع از کشور هستند حمله به سرزمین اشغالی فقط بخش کوچکی از این توانمندی و اقتدار است که هر تجاوزی را با پاسخ سخت‌‌تر همراه خواهد کرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان همدان گفت: نیرو‌های نظامی ایران اسلامی توان‌هایی رزمی و دفاعی خود را بیش از پیش ارتقا داده و آماده پاسخ محکم به هر شرارت و تجاوزی است نمونه آن را هم دنیا در حملات اخیر شاهد بود نیرو‌های نظامی ایران اسلامی هدفی به غیر از تامین صلح آرامش در منطقه را دنبال نمی‌کند.

سرتیپ دوم امیر پرویز مرادبکی با یاد‌آوری این‌که این موضوع دوستان و دشمنان ایران اسلامی به خوبی آگاهی دارند، افزود: اما دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی در پی جنگ‌افروزی در منطقه هستند؛ اما تدبیر فرمانده کل قوا  جنگ‌افروزی دشمنان خنثی کرده است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه ادامه‌داد: شجره طیبه ارتش از ارکان نظامی جمهوری اسلامی ایران است و در همه عرصه‌ها پای در رزم با دشمن انقلاب اسلامی دارد، موید آن دوران دفاع مقدس و پس از آن جنگ تحمیلی است که شرارت‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 همدان‌نگار://

 

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری