آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

طرح‌های دهه فجر شرکت گاز استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: هم‌زمان با چهل و سومین دهه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰، ۴۹ طرح گازرسانی با هزینه کرد حدود ۵۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ‌ریال بهره‌برداری شد.


همدان نگار؛ محمدصادق محبی نظر با یاد‌آوری این‌که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۲۶ کیلو‌متر شبکه‌گذاری پلی‌اتیلن و فلزی اجراشده است، افزود: این طرح‌ها شامل گازرسانی به دو روستا و ۴۷ طرح صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان،‌ ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن، فامنین و درگزین است.
وی با اشاره به عملیات عمرانی شرکت گاز استان همدان از ابتدای امسال تاکنون اجرای ۲۱۳٫۴۰ کیلـــومتر شبکه تغذیه و توزیع در شهرها و روستاهای استان را عنوان کرد و افزود: در این حوزه ۳۱۹۲ انشعاب اجرا و بیش از ۱۲ هزار مشترک گاز شهری و روستایی جذب شد؛ بر این اساس و تاکنون شرکت گاز استان همدان در تلاش‌های گاز‌رسانی برای ارائه خدمات سبز به مردم استان همدان، به ترتیب موفق به اجرای پوشش ۱۰۰ و ۹۹٫۸ درصدی ارائه خدمات به مشترکان شده است.


محبی نظر تعهد جذب ۱۰ هزار مشترک جدید سال ۱۴۰۰ را یاد‌آوری و گفت: امسال شرکت گاز استان، تاکنون با عملکردی ۱۲۴ درصدی، افزون بر تعهد گاز‌رسانی موفق به جذب ۱۲ هزار و ۳۹۵ مشترک جدید شد و اکنون۶۴۹ هزار و ۳۴۱ مشترک با ترتیب ۶۶ و ۳۴ درصد شهری و روستایی از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان همدان به ترتیب تعداد مشترکان جدید را ۸ هزار و ۱۳۷ و ۴ هزار ۲۵۸ مشترک شهری و روستایی بیان و ادامه داد: به ترتیب از این تعداد مشترک ۱۱ هزار و ۷۹، یک هزار، ۲۴۵،۶۳ و ۸ مشترک خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی، عمومی، مذهبی است.
محبی نظر برخی دیگر از برنامه‌های شرکت گاز استان همدان را حضور در سامانه ارتباط با مردم و دولت (سامد) نام برد و افزود: در این دهه سعادت دیدار با خانواده معظم شهیدان دیباج داشتیم و در این دیدار با تبریک فر‌ارسیدن دهه پیروزی انقلاب اسلامی تأکید بر ادامه دادن مسیر و سیره شهدا شد و معتقدیم چنین دیدار‌هایی موجب پالایش روح انسان و افزایش روحیه تلاش و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا است و اکنون پاسداری از دستاوردهای انقلاب باید موردتوجه نسل جوان باشد.

وی اظهار کرد: شهیدان والامقام دیباج (سید رضا وسید حسین) با شجاعت و جان‌فشانی در اوج خفقان حکومت ستم‌شاهی مبارزه و حامی آرمان‌های امام (ره)، اسلام و قرآن بودند و موجب استقرار نظام جمهوری اسلامی شدند.
سید مرتضی دیباجی بردار شهیدان دیباجی نیز اظهار کرد: به ترتیب سید رضا و سید حسین متولد‌ سال‌های ۲۷ و ۱۳۳۰ بودند که سید رضا دانشجوی سال چهارم روانشناسی و سید حسین نیز دانشجوی سال سوم بود این عزیزان بعد تحمل شکنجه عمال نظام سلطه‌گر شاهنشاهی به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان مخفیانه و ناشناس در تهران به خاک سپرده شد.

همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری