آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نکوداشت نویسنده حماسه و دفاع مقدس در همدان

امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهر همدان از سردار حمید حسام شخصیت فرهنگی پاسدار فرهنگ و ارزش‌های حماسه و دفاع مقدس تقدیر کرد.
همدان نگار، مهدی اسماعیلی در معرفی و تقدیر از فعالیت‌های سردار حمید حسام وی را افتخار ملی و یکی از شخصیت‌های بزرگ فرهنگی کشور نام برد و گفت: سردار حمید حسام از نویسندگان شناخته شده و فاخر حوزه فرهنگ دفاع و نشر ارزش‌های حماسه‌ساز دفاع مقدس و چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم نکوداشت این چهره فرهنگی کشور که اصلاتا همدانی است، افزود: این شخصت فاخر فرهنگی کشور با تلاش شبانه روزی و سعی وافر خود شخصیت‌های ناشناخته اما تاثیر‌گذار دفاع مقدس را معرفی و فرهنگ سازی کرده است.
اسماعیلی ادامه داد: در نقاط مختلف کشور عزیزانی هستند که در دفاع مقدس حضور موثر داشتند و شخصیت برجسته‌ فرهنگی به مانند حمید حسام نیست که خدمات ارزشمند آنان را در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب معرفی کند و همدان در این حوزه توانسته به یمن قلم موثر و شیوای سردار حسام ایثارگران جنگ تحمیلی را معرفی و ارزش‌های دفاع مقدس را بیش از پیش پاس بدارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که نام و سیره شهدای بزرگی به مانند همدانی، خوش لفظ و چیست‌سازیان و غیره در آثار سردار حسام ملموس و قابل توجه است، گفت: آثار فرهنگی و ارزشی سردار حسام واجد ساخت روایت‌های تصویری و فرهنگی در قالب فیلم و سریال است و همچنین افرادی شاخص در همدان هستند که باید با تشکیل بنیاد مفاخر همدان به تبیین و معرفی آنان پرداخت.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری