آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهره برداری و آغاز ساخت ۱۵۰طرح برق همدان دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با فرارسیدن چهل و سومین دهه پیروزی انقلاب اسلامی این شرکت ۱۵۰ طرح را بهره برداری یا ساخت آنها را با اعتبار یک هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال آغاز خواهد کرد.

همدان نگار؛ علی سهرابی بیدار باتبریک دهه پیروزی انقلاب اسلامی و جشن های پیش رو افزود: ۱۱۱ طرح با اعتبار یک هزار و ۱۳۷ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال بهره برداری و ساخت ۳۹ طرح با ۲۷۶ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: طرح های قابل بهره برداری ۲۳ طرح با هزینه کرد ۲۳۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در شهرستان همدان، ۱۱ طرح با هزینه کرد ۴۳۳ میلیارد ریال در ملایر، ۸ طرح با هزینه کرد ۴۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در نهاوند، ۷ طرح با هزینه کرد ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در تویسرکان و ۱۰ طرح با هزینه کرد ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد است.
سهرابی بیدار گفت: در شهرستان رزن ۱۴ طرح با هزینه کرد ۶۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، در فامنین ۹ طرح با هزینه کرد ۲۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و در شهرستان درگزین ۱۰ طرح با هزینه کرد ۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۳۶ هزار و ۷۴۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوایی احداث و ۵ هزار و ۱۰۰ متر نیز اصلاح شده که بهره برداری خواهد شد.
وی از نصب ۲۱۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۴ هزار و ۱۷۵ کیلوولت آمپر سخن گفت و افزود: توسعه و اصلاح ۱۶۶ هزار و ۲۱۰ متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی از دیگر طرح ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: ۴۷۳ کنتور هوشمند فهام، ۸ هزار و ۹۵ دستگاه کنتور تک فاز و سه‌فاز دیجیتالی برای مشترکان جدید شهری و روستایی نصب و ۳۵۰ دستگاه کنتور معیوب تعویض شد.
سهرابی بیدار ادامه داد: توسعه شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی با ساخت بیش از ۲ هزار و ۶۶۰ متر شبکه و نصب ۴۵۵ دستگاه چراغ اجرا شده است.

وی افزود:سامانه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه‌ها (اسکادا) برای پایایی و رؤیت‌پذیری شبکه راه‌اندازی شد؛با اجرای این طرح قابلیت پایش بیش از ۲۰۰ تجهیز شبکه‌ای (خطاسنج، رگلوزر، سکسیونر و…) فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: جابجایی و تعویض یک هزار و ۶۱۱ اصله پایه تیر چراغ برق با هدف ارائه خدمات بهینه، روز افزون مقاوم‌سازی و گشایش معابر روستایی اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از دیگر این شرکت را بهره‌برداری از ساختمان مرکز دیسپاچینگ جنوب استان در ملایر با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال و اتمام برداشت جی آی اس تمام مشترکان شهری استان نام برد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری