آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

همدان میزبان برگزاری جشنواره کاریکاتور

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق، گفت: استان همدان میزبان برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق است.
همدان‌نگار، احمدرضا روزبیانی، افزود: محور‌های این جشنواره بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی برق است و جشنواره همین ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی موضوع های قابل ارائه کاریکاتور برای این جشنواره را «صرفه جویی در مصرف برق؛ نیاز امروز، ضرورت فردا»، «مصرف بهینه برق مشارکت در تامین رفاه عمومی»، «انرژی برق یک سرمایه ملی است، آن را هدر ندهیم»، «برق جریان زندگی است، بهینه مصرف کنیم»، و «برق نعمت است، صرفه‌جویی فرصت است» نام برد.
دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق در همدان از دیگر موضوع‌ها را «فرهنگ مصرف بهینه را به فرزندانمان بیاموزیم»، «فرهنگ مدیریت مصرف یعنی استفاده بهینه از برق در ساعات اوج بار»، «تولید انرژی پاک، ضامن سلامتی و حفظ محیط زیست» و «با رعایت دمای ۲۴ درجه سانتیگراد آسایش در زندگی را تجربه کنید» بیان کرد.
وی گفت: حضور در این جشنواره برای همه هنرمندان آزاد است و شرکت‌کنندگان باید آثار دیجیتال خود را و حداکثر ۵ اثر با فرمت جی پی جی یا تیف با وضوح ۳۰۰ به همراه مشخصات فردی به تارنمای جشنواره ارسال کنند.

وی با یاد‌آوری این‌که آثار دریافت کننده جایزه از‌ جشنواره‌های دیگر مجاز به شرکت در جشنواره نیستند، ادامه داد: جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای، آماتور و داخلی(شرکت‌های زیرمجموعه توانیر) برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۶ شهریور ماه امسال بیان کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنوار باید با مراجعه به تارنمای www.festivalenergy.ir یا تماس با ۰۸۱۳۸۲۷۶۶۴۷ و ۰۹۱۸۳۱۱۳۷۵۶(در پیام‌رسان‌های ایتا و بله) اطلاعات بیشتر را کسب کنند.
وی نشانی دبیرخانه برگزاری جشنواره را همدان، خیابان مهدیه، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان نام برد و گفت: صاحبان آثار برتر در مراسمی تقدیر خواهند شد.
روزبیانی از برگزاری ۵ جشنواره‌ ملی با محوریت مدیریت مصرف توسط شرکت توانیر سخن گفت و افزود: افزون بر برگزاری این جشنواره با میزبانی استان همدان، جشنواره‌های ملی نمایش عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان با میزبانی استان لرستان، جشنواره ملی قصه‌گویی «چراغ» به میزبانی استان البرز، جشنواره ملی فیلم کوتاه با عنوان «خانه روشن» با میزبانی شرکت توزیع برق استان زنجان و جشنواره ملی برق و رسانه با میزبانی وزارت نیرو و شرکت توانیر برگزار خواهد شد.
همدان‌نگار://

کلیک کن:
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری