آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

همدان؛ مرحله نخست مرکز جامع سرطان بهره‌برداری کرد

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با حضور در همدان مرحله نخست فعالیت مرکز جامع سرطان همدان بهره‌برداری کرد.
همدان‌نگار؛ ساخت مرکز جامع سرطان همدان از ۳ سال قبل با همکاری بنیاد خیریه زنده‌یاد « فرشچیان» و دانشگاه علوم پزشکی همدان در ۳ مرحله با فضایی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع و پیش‌بینی هزینه کرد ۱۵۰ میلیارد تومان، در حال ساخت بود. امروز (۲۸ تیر) مرحله نخست آن در قالب واحد‌های شیمی‌درمانی بزرگسلان، پرتو‌درمانی پرتودرمانی و درمان‌های سرپایی بهره‌برداری شد؛ برای خرید تجهیزات این مرکز پنج میلیون و ۲۰۰ هزار یورو معادل ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است هزینه ساخت فضای بیمارستانی آن نیز ۲۱۵ میلیارد تومان است.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: مرحله دوم ارائه خدمات این مرکز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، انتظار داریم اسفندماه امسال مرحله نهایی ساخت آن نیز به پایان برسد و شاهد بهره‌برداری کامل این مرکز باشیم.
رشید حیدری‌مقدم ادامه داد: با طرح‌های اجراشده (۴۰۰ طرح) یا در حال ساخت حوزه سلامت استان همدان برای ۳۰ سال پیش‌روی استان نیاز زیرساختی بخش بهداشت و درمان تأمین‌شده است.
وی سایر امکانات این مرکز را مرکز تخصصی پاتولوژی، مشاوره، تغذیه، کلینیک‌های لنف و‌ باز توانی، اتاق‌های غربالگری، ثبت تومور و امکانات رفاهی مانند بوفه، محل استراحت بیماران و نمازخانه است.
از خدمات به‌یادماندنی بنیاد خیریه زنده‌یاد «فرشچیان» در همدان را می‌توان ساخت و بهره‌برداری بیمارستان‌‌های تخصصی قلب و عروق و فوق تخصصی قلب و تخصصی روان‌پزشکی و غیره در همدان اشاره کرد.
همدان‌نگار//:

موسسان بنیاد خیریه فرشچیان

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری