آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مدیرکل جدید ارشاد همدان معرفی شد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در استان همدان و ابلاغ حکم وزیر، دکتر مسعود ویژه را به عنوان مدیر‌کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معرفی و منصوب کرد.
همدان نگار؛ سید محمد هاشمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر وظایف فعلی مدیران کل فرهنگ ارشاد اسلامی، گفت: مدیر جدید ارشاد همدان در استانی این وظیفه را بر عهده می‌گیرد که به لحاظ تاریخی و فرهنگی سبقه قابل توجهی دارد و این سبقه بارز و مهم کار او را سخت خواهد کرد.
وی افزود: مهم حضور در پست‌ها و مقام‌ها نیست، بلکه باید افراد در هنگام حضور خود در این وظایف و ماموریت‌ها یک گروه و سرمایه انسانی جدید و تازه نفس را بعد از پایان ماموریت‌هایشان در حوزه فرهنگی استانی معرفی کنند.
هاشمی ابا اشاره بر این که حوزه فرهنگی به لحاظ اعتبارات همیشه نسبت به سایر حوزه‌ها مهجور بوده است اظهار کرد: لقمه‌گیران فرهنگ، لقمه این حوزه را همیشه بسیار کوچک گرفته‌اند و نابرابری شرح وظایف تعیین شده و وظایف و اعتبارات ابه روشنی مشخص است که باید در این موضوع تجدید نظر شود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیر کل جدید ارشاد همدان خواست تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی موجود در استان، ظرفیت‌های فرهنگی موجود استان را بیش از این ارتقا دهد و در هم‌گرایی این حوزه و هم‌افزایی توان ها تلاش بیشتری داشته باشد.
احمد‌رضا احسانی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد استان همدان نیز با گلایه از کمبود نیرو‌های انسانی در این اداره کل و سنگینی و فراوانی وظایفی که بر دوش سایر نیرو‌ها قرار‌گرفته است، گفت: افزون بر آن امسال نیز تعدادی از همکاران بازنشسته خواهند شد که این مشکل را افزایش خواهد داد.
وی از معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر خواست تا برای جذب و افزایش نیرو در این مجموعه بعد از ۶ سال که هیچ نیرویی جذب نشده است تلاش کند تا مدیر کل جدید با مشکلات بیشتری در این حوزه برای انجام وظایف مواجه نشود.
مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد استان همدان از تلاشش برای برگزاری برنامه‌ها متناسب با شرح وظایف موجود و حتی فراتر از آن سخن گفت و افزود: با همه مشکلات پیش رو حدود ۳۲ ماه تلاش کردیم که همه استان ا ز برنامه‌های ارشاد بهره‌مند شود و حتی برنامه‌ها را به روستاها‌ نیز تسری دادیم چند برنامه نیز در ماه‌های پیش‌رو اجرا خواهد شد.
مسعود ویژه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد استان همدان نیز با بیان تعبیری از سخنان مقام معظم رهبری درباره فرهنگ که فرهنگ را تشبیه به رنگین‌کمان کرده‌اند، گفت: از همه کسانی که مرا برای این سمت انتخاب کردند تشکر می‌کنم و برای پیش‌برد اهداف و وظایف تعیین شده دست یاری و تعامل به سوی همه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان همدان دراز می‌کنم و از خداوند نیز طلب توفیق در راه این خدمت را دارم.
و با یاد‌آوری این که سربازکوچکی از نظام است، افزود: از همه ظرفیت‌ها و توانمندی نیرو‌های انسانی موجود حوزه فرهنگ برای ارتقای فرهنگ استان و برای پیش برد اهداف تعیین شده و شرح وظایف در حکم ابلاغی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی استفاده خواهد کرد.
از جلوه های زیبای این مراسم عکس یادگاری ۲ نفره مدیران کل قدیم و جدید ارشاد استان همدان با یکدیگر و تقدیم گل از سوی مدیر کل سابق به مدیرکل جدید ارشاد بود؛ دیگر این که مدیر کل جدید قبل از حضور بر روی سن برای سخنرانی مقام و جایگاه پدر را پاس داشت و بر دستان پدر بوسه زد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری