آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

برق هوشمند همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از هوشمند شدن فعالیت پست های برق استان همدان خبر داد.
همدان نگار، علی سهرابی بیدار با اشاره بر اجرای این طرح برای ۴۸ پست برق استان گفت: بهره مندی از توان علمی جدید در اجرا و بازسازی این فعالیت ها نقش موثری داشته است.

وی از رویکرد های پیش رو و با اهمیت برق استان را افزایش رضایت مشترکان و مردم با استفاده از دانش استانداردسازی نام برد و افزود: برنامه راهبردی دیگر این حوزه افزایش خدمات به روزتر و پیوستن به جمع سه شرکت برتر در کشور است.
سهرابی بیدار در تشریح هوشمند شدن نظارت و ارایه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، ادامه داد: امسال افزایش روزافزون اطمینان شبکه، بهره مندی کلیدهای کنترل از راه دور از محور های اجرایی برق استان است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان رضایت مشترکان ر ا مبتنی بر مشتری مداری و افزایش بهره وری دانست و گفت: برای تحقق این هدف مهم همه ارکان شرکت توزیع برق استان همدان بر اساس محور ها و راهبردهای تعیین شده خدمات مستمر را به مشترکان ارائه می دهند.
وی با یادآوری این که شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیش از ۸۱۰ هزار مشترک شهری و روستایی دارد، ادامه داد: برای ارائه خدمات به این تعداد مشترک بیش از ۱۹ هزار کیلومتر شبکه اجرا و ۱۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه ترانس نصب شده است.
وی افزود: ۲۵۰ نقطه در شبکه توزیع برق استان هوشمند ۱۳۵ کلید در پست های زمینی نصب شده است.
همدان نگار://
کلیک کن:
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری