آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

حضور پرشور عکاسان و خبرنگاران همدان در انتخابات

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان از حضور پرشور خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های استان برای پوشش اخبار انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات استان همدان و فرایند آن خبرداد.
همدان‌نگار؛ اسدالله ربانی مهر در محل ستاد انتخابات استان همدان، گفت: ۱۳۷ نفر از عوامل رسانه‌ای استان همدان در قالب خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و غیره پوشش رسانه‌ای انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس را بر عهده‌دارند که افزون بر آن رسانه‌ای‌های خارج از شهر همدان نیز باید به این جمع افزوده شود.
وی از فعال شدن کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان پنج ماه پیش‌سخن گفت و افزود: فرایند فعالیت ستاد در قالب برگزاری نشست‌ها و جلسه‌های کاری و رسانه‌ای تاکنون اجرایی شده است؛ و همچنان نیز تا پایان فرایند انتخابات ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.
وی که مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان نیز هست به نقش فعالان رسانه‌ای برای افزایش مشارکت حداکثری مردم ایران عزیز و اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بار عمده فرهنگ‌سازی و تشویق این مشارکت پرشور بر دوش رسانه‌های استان است که با دقت و بی کاستی آن را انجام می‌دهند.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری