آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

اعلام محدودیت ترافیکی روز قدس همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: امسال همزمان با برگزاری مراسم باشکوه اعلام انزجار مردم همدان در روز قدس(آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) از رژیم غاصب صهیونیستی، محدودیت‌های عبور خودرو اعمال خواهد شد.

همدان‌نگار، سرهنگ ابراهیم فارسی، افزود: بخشی از محدودیت عبور خودرو از بازه زمانی ۸ صبح برای خودرو‌های شخصی در مسیر‌ راهپیمایی شهر همدان از میدان امام خمینی(ره) به سمت خیابان شریعتی، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و حسینیه امام خمینی(ره) و برای ناوگان عمومی از ساعت ۹ صبح اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بخش دیگر  این ممنوعیت عبور خودرو را در مسیر‌های میدان آرامگاه بوعلی و میدان امامزاده عبدالله(ع) به سمت چهار راه خواجه رشید  و خیابان میرزاده عشقی از تقاطع شکریه به سمت میدان شریعتی و آخرین تقاطع خیابان مهدیه به میدان شریعتی و تقاطع جوادیه به میدان شریعتی نام برد.

سرهنگ فارسی از همه شهروندان خواست از توقف خودروی خود در مسیر‌های اعلامی پرهیز و با رعایت ممنوعیت عبور خودرو در مسیر‌های اعلام شده و فرعی منتهی به آن از مسیر‌های جایگزین برای عبور استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تاکید کرد: در محور‌های ممنوعیت عبور توقف برای همه خودروها ممنوع است و موتورسیکلت‌ها اجازه عبور از میدان امام(ره) و خیابان شریعتی ندارند.

همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری