آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

طرح ضربتی آبفا برای تامین آب شرب همدان

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان،گفت: قبل بهره برداری از طرح انتقال آب سد تالوار به شهر همدان، طرح‌های ضربتی برای تامین کمبود آب شرب همدان اجرا شده است.
همدان‌نگار، فرهاد بختیاری‌فر، نمونه این طرح‌ها را حفاری ۶ حلقه چاه آب، اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال منطقه آق حصار عنوان و افزود: پیش‌بینی برداشت و تامین ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب بر ثانیه از این چاه‌ها را داریم که تاکنون از ۶ حلقه چاه آب، ۴ حلقه حفاری و چاه پنجم نیز در مرحله آزمون پمپاژ است.
وی با یاد‌آوری این‌که استاندار و نمایندگان برای تامین آب شرب شهر همدان حساسیت ویژه ای دارند، ادامه داد: تامین آب از چاه‌های اجاره‌ای کشاورزان با برداشت ۱۱۰لیتر آب در ثانیه از دیگر طرح‌های در دست اجرا است.
مدیر‌عامل آبفای استان با اظهار امیداوری مبنی بر این که با تلاش مجموعه وزات نیرو در استان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وعده وزیر نیرو برای بهره‌برداری به موقع طرح انتقال آب سد تالوار به شهر همدان محقق خواهد شد، از شهروندان تقاضا کرد در مدیریت مصرف و بهینه شدن مصرف آب شرب بیش از گذشته این شرکت را یاری دهند تا در اوج گرمای سال استان با مشکلی برای تامین آب شرب مواجه نشود.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری