آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

اصلاح ۲۳ کیلومتر شبکه برق استان

همدان‌نگار- حمید‌نصرتی‌قانعی- خبرنگار: با هدف تامین برق طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان، ۲۳ کیلومتر شبکه برق مسیر اصلاح شد.

همدان نگار، ۴۰ گروه جهادی با تلاش شبانه‌روزی موفق به اصلاح شبکه برق نقاط دور افتاده شمال استان شدند تا زمینه لازم برای تامین برق شبکه انتقال آب از سد تالوار به همدان مهیا شود برق مورد نیاز پمپ‌های آب مورد نیاز این خطوط تامین شود.
حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در بازدید نحوه اجرای این طرح با یاد‌آوری این که در این طرح ۲۳ کیلومتر شبکه برق شهرستان کبودراهنگ اصلاح شده است تا ایستگاه شماره ۳ طرح انتقال آب از سد تالوار تامین شود گفت: ۴۰ گروه‌ عملیاتی این وظیفه مهم را بر عهده داشتند تا افزون بر تحقق این هدف مشکلات شبکه برق روستاهای شمال استان همدان برطرف و حوادث شبکه برق روستاهای بخش گل‌تپه کاهش یابد.

علی سهرابی‌بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز گفت: این طرح اصلاح و بازسازی با هدف افزایش پایداری شبکه، تامین برق روستاهای نقاط دور شهرستان کبودراهنگ و تامین برق ایستگاه شماره ۳ پمپاژ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به طول ۲۳ کیلومتر اجرا شده است.

وی از دیگر مزایای اجرای این طرح جهادی و عملیاتی را پیشگیری و کاهش اعمال خاموشی طولانی برای مشترکان منطقه عنوان کرد و افزود: تداوم تأمین برق از مسئولیت‌های مهم شرکت است اجرای این طرح توان مدیریت بحران شرکت توزیع برق یک‌بار دیگر نمایان کرد که می‌تواند در زمانی کوتاه با برنامه‌ریزی دقیق و بسیج نیروها امور محوله را در شرایط بحرانی با موفقیت اجرا کند.
همدان نگار://
لینک:https://www.edch.ir

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری