آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

استاندار همدان کرونا گرفت

مشاور استاندار گفت: استاندار همدان به ویروس‌کرونا مبتلا شده است و فرایند رسیدگی به امور استان را از قرنطینه خانگی با همکاری و مشارکت معاونانش در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره پیگیر بوده و رسیدگی می‌کند.
همدان‌نگار؛ اسدالله ربانی مهر، افزود: آزمایش کرونای سید سعید شاهرخی استاندار همدان مثبت و اکنون به لطف خدا حال عمومی وی مناسب است.
مدیر روابط عمومی استانداری همدان، تأکید کرد: کارمندان ادارات باید به جد دستور‌العمل‌های بهداشتی اعلام‌شده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مانند دور‌کاری را رعایت همچنین در این حوزه کارمندان با بیماری زمینه‌ای، بانوان باردار و یا با فرزند کمتر از شش سال سن در دور‌کاری اولویت‌دارند. دور‌کاری نباید به عاملی برای کاهش ارائه خدمات به شهروندان تبدیل شود و باید به‌مانند هنگام حضور در محیط کار خدمات را به مردم ارائه دهند.
ربانی مهر ادامه داد: نظارت بر نحوه ارائه خدمات کارمندان به هنگام دور‌کاری و همچنین رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بر عهده شخص مدیر دستگاه‌ها است. عملکرد دستگاه‌های اجرایی درباره نحوه صحیح اجرای دورکاری‌ها ارزیابی و نظارت می‌شود و همه جلسات باید با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی مانند فضای مناسب و غیره برگزار شود.
با تأسف اکنون استان همدان با افزایش روند مبتلا شدن شهروندان به بیماری کووید ۱۹ در رنگ‌بندی قرمز اعلام‌شده توسط ستاد کرونای کشور قرار دارد و همه شهروندان باید دستور‌العمل‌های اعلام‌شده را رعایت کنند و بر این اساس تا اطلاع ثانوی فقط گروه شغلی رده یک اجازه فعالیت دارند آن‌هم با رعایت همه دستور‌العمل‌های بهداشتی که ستاد کرونا اعلام کرده است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری