آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

استاندار جدید همدان معرفی شد

با حضور احمدی وحیدی وزیر کشور در همدان،در مراسمی علیرضا قاسمی فرزاد به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.
همدان‌نگار؛ در مراسم معارفه و تکریم استانداران جدید و قدیم همدان به غیر از مسئولان کشوری و لشکری مامور در همدان وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان،برخی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
استاندار جدید همدان از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که در سمت‌های مانند ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرمانداری دماوند، گزینش استانداری همدان، فرمانداری پاکدشت و غیره خدمت کرده است.
سید سعید شاهرخی استاندار سابق همدان در این مراسم با اشاره به روند فعالیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از تولید دراستان گفت: برای رشد و توسعه استان همدان انجام طرح های سرمایه‌گذاری و عمرانی و زیربنایی۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
وی تعداد این طرح‌ها را ۸۰ طرح نام برد که در حوزه‌های ملی و استانی در دست اجرا است و یاد‌آور شد این اعتبار در شرایطی برای استان محقق شد ه است که استان همدان در هر سال در حدود یک هزار میلیارد‌تومان اعتبار عمرانی دارد.
استاندار جدید همدان با تاکید بر اولویت‌های امور خدمتی خود در پست استانداری همدان مبتنی بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از تولید و توسعه آن و همچنین گردشگری و غیره گفت: استان همدان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه مختلف دیگر مانند کشاورزی و معدن دارد که باید توجه ویژ‌ه‌ای نسبت به آن داشته باشیم و برای رونق توسعه این امور بیش از پیش برنامه‌ریزی کنیم.
قاسمی فرزاد افزود: یکی از داشته‌های همدان افراد همدانی عوض کابینه دولت است که نقش موثری در تحقق این اهداف دارد
وزیر کشور نیز در این مراسم با اشاره به این که باید با یک فعالیت جهادی کشور را در مسیر رسیدن به هدف ۱۰ کشور اقتصادی جهان به حرکت در‌آوریم افزود: برای رسیدن به این هدف بزرگ و دست‌یافتنی باید به داشته‌ها بومی و دانش متخصصان خود متکی باشیم و با اتکای به این دستاورد‌ها هدفی این چنین بزرگ را محقق کنیم.
احمد وحیدی افزود: دولت خدمتگزار مردم است و باید این موضوع را مردم ایران اسلامی عملا در رفتار و کردار مسئولان دولتی در زمان تصدی پست‌ها مشاهده کردن و لمس کنند نیازمند کار و فعالیت شبانه‌روزی توسط مسوولان دولت سیزدهم است.
همد‌ان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری