آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نقش فرهنگ و سرمایه‌های انسانی در مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: عبور از اوج مصرف برق سال ۱۴۰۱ مهم‌ترین موضوع است که با تجربه سال گذشته، امسال جدی‌تر از قبل به این موضوع با برنامه های در دستور کار خواهیم پرداخت.
همدان نگار، علی سهرابی بیدار با گرامیداشت نام و یاد شهداد، اما شهدا، تبریک سال نو و فرا‌رسیدن ماه مبارک رمضان به در جمع کارکنان شرکت، افزود: امسال وزارت نیرو برنامه های افزایش تولید، پایش و کنترل هوشمند مصرف را برای عبور از ائج مصرف برق سال در دستور کار دارد.
وی با یاد‌آوری این‌ که افزایش تولید ناترازی تولید و مصرف را کاهش می‌دهد، ادامه داد: این امر نقش موثری در توزیع برق پایدار دارد؛ به همراه این تدبیر باید فرهنگ مدیریت مصرف و پایش مصرف مشترکان را افزایش دهیم.
سهرابی‌بیدار از دیگر برنامه‌های پیش‌روی سال جدید را بهره‌برداری سامانه اسکادا نام برد و گفت: اسکادا سامانه اتوماسیون قطع و وصل و کنترل مصارف به صورت هوشمند است که این سامانه همزمان با روز صنعت برق بهره‌برداری خواهد شد؛ همچنین کنترل هوشمند از راه دورشبکه برق به جد در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: به ترتیب ۷۰ و ۹۰ درصد مشترکان خانگی در روزهای عادی و تابستان الگوی مصرف برق را رعایت کرده اند.
سهرابی‌بیدار، افزود: نقاط قوت، ضعف و تهدید‌ها و فرصت‌ها با برنامه مطالعاتی در شرکت شناسایی خواهد شود تا نقاط ضعف تقویت و تهدیدها نیز به فرصت برای خدمت روز‌افزون به مردم تبدیل شود که در دستیابی به اهداف، رشد شاخص‌ها و افزایش خدمات موثر است.
وی از جمله نقاط قوت شرکت را در مطالعات ابتدایی انجام شده، نیرو‌های توانمند شرکت عنوان کرد و گفت: همکارانی که شناخت خوبی از حوزه کاری و وظایف محوله دارند، سرمایه انسانی بزرگی برای شرکت هستند که تاثیر خود را در راهبری برنامه‌ها وگام‌های محکم شرکت اثبات کرده‌اند.
همدان نگار ://

https://www.edch.ir/
کلیک کن

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری