آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

انتخابات پرشور؛ یاس و ناامیدی دشمن

استاندار همدان گفت: مشارکت پرشور در برگزاری انتخابات و تشکیل مجلس قوی موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

‌همدان‌نگار، علیرضا قاسمی فرزاد با تبریک عید‌های ماه مبارک شعبان، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و فرا‌رسیدن سربازان گمنام امام زمان (ع) افزود: انتخابات موجب حضور و گردش نخبگان در مراکز تصمیم‌گیری مانند ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستاها است.

وی با اشاره به بخشی از فرمایش مقام معظم رهبری درباره انتخابات ادامه داد: برخی ها در تبلیغات خوب شعار می‌دهند اما باید در عمل کار خوب انجام دهند چرا که توانایی موجب در عرصه ماندن است؛ غیر از این افراد با توانایی و افق فکری برتر جایگزین خواهند شد.

قاسمی فرزاد افزود: تاکنون دشمنان پلید کشورمان در پی غلبه بر ایران اسلامی و غارت منابع آن بودند و با شکست پیاپی ترفند هایشان؛ مسیر فرهنگ و هنر و سو استفاده از احساس پاک و لطیف مردم را در پیش گرفته اند.

استاندار همدان گفت: دشمنان ایران اسلامی از ایران بزرگ در هراسند؛ سال گذشته با میدان داری برخی هنرمندان و ورزشکاران تصمیم به ایجاد شکاف بین مردم و نظام داشتند.

وی گفت: تاکنون نظام استکبار نتوانسته به اهداف خود در ایران اسلامی برسد؛ روحیه استکبار ستیزی، درون مایه اسلامی کشور و جانفشانی شهدای ایران دلیل آن بوده است؛ شهدای عزیز(مانند سلیمانی ها، باکری ها، خرازی ها و همت ها و غیره) سلبریتی های واقعی ایران اسلامی هستند برای مانایی این کشور جان های پاک فدا و نسل‌های مختلف رنح کشیدند تا وارث این استقلال و آرامش شدیم.

استاندارهمدان ادامه داد: محیط خانه، خانواده و اجتماع سرشار از عواطف لطیف، نبوغ و توانایی خاص غالب هنرمندان فکور و فهمیده‌ است،هرکسی قابلیت و توان هنرمند شدن ندارد؛ نظام استکباری دست یابی به اهداف امپریالیستی خود بر نظام را بر پایه فرهنگ و هنرو سوءاستفاده از احساس پاک هنرمندان برنامه ریزی کرده است.

قاسمی فرزاد افزود: شرکت پرشور در انتخابات موجب حفظ استقلال کشور،تمامیت ارضی آن و ضامنیأس و ناامیدی دشمنان است، بنابراین با حضور در پای صندوق‌های رأی همچون راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲بهمن، حماسه‌ای پرشور خلق کنیم تا دشمنان بیش از پیش انسجام ملی و وحدت ایران‌اسلامی را شاهد باشند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی همدان در مراسم  مشارکت افزایی انتخابات با حضور اصحاب فرهنگ و هنر با تبریک عید های ماه مبارک شعبان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: امسال مردم ولایت مدار استان همدان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی؛  ٢٢ بهمن همراه با سایر هموطنان حماسه عظیم دیگری را خلق کردند و با توکل بر خدا شاهد ادامه این حماسه بزرگ مردم در ١١ اسفند پای صندوق های رأی خواهیم بود.

مسعود ویژه با اشاره به دشمنی های مکرر دشمنان اسلام و حماسه ها و پیروزی های جبهه مقاومت در این نبردها گفت: این نقش آفرینی ها و حماسه های مردم ایران اسلامی در زمانی رخ  داده است که دشمنان در حال طراحی و دشمنی برای غلبه بر نظام اسلامی هستند هرچند مجاهدان یمنی و فلسطینی های با رشادت هایشان سیلی محکمی به دشمن زدند و به یاری خدا با حضور آحاد مردم ایران عزیزمان در پای صندوق های رأی سیلی سخت تری به دهان دشمن خواهیم زد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی همدان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ده ها برنامه متنوع فرهنگی و هنری در راستای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی برگزار کرد؛ نمونه آن برنامه های در دهه مبارک فجر بود که جشنواره های متعددی با شور نشاط مردم برگزار شد و با همکاری هنرمندان متعهد در روز ۱۱ اسفند به اوج خواهد رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند وحدت رمز پیروزی و اتحاد امت اسلامی است؛ اختلافات سیاسی نباید در اتحاد جامعه خدشه وارد کند؛ همه هنرمندان با تفاوت سلیقه هایی که دارند اما همه آنان برای وحدت کشور متفق القولند هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از جامعه نخبگان کشور هستند و حضور آنان پای صندوق های برای آینده کشور تأثیرگذار است.

 همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری