آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نقاط حادثه‌ساز جدید راه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت:راه‌های استان همدان بر مبنای فراوانی و نوع تصادف واقع شده ۵۲ نقطه حادثه‌ساز جدید دارد.
همدان‌نگار، صفر صادقی راد، افزود: این نقاط با انجام مطالعه و محاسبه آماری و بر اساس شیوه نامه‌های کمیسیون ایمنی راه‌های کشور به راهداری استان ابلاغ شد.

وی با یاد‌آوری این‌که تا سال قبل ۱۱۶ نقطه حادثه‌ساز در محورهای استان همدان داشتیم، ادامه داد: تلاش موثر و اقدام جهادی راهداری استان موجب رفع ۱۱۴ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای استان شد و از نقاط جدید شناسایی شده فقط ۲ نقطه جزو این نقاط حادثه‌ساز قدیمی است.
وی روند تشخیص این نقاط را بر مبنای تصادف‌ها و فراوانی آن را در دوره زمانی سه سال برای یک محور نام برد و افزود: تصادف این محل‌ها توسط کمیسیون ایمنی راه‌های کشور بررسی به اداره‌های راهداری اعلام و ابلاغ می‌شود.‌

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از تلاش برنامه‌ریزی شده این اداره کل برای رفع همه نقاط‌حادثه‌ساز جاده‌ای جدید در راه‌های استان سخن گفت و افزود: استان همدان، محور عبور و ارتباط شش استان همسایه است پس این دلیل و موقعیت خاص جغرافیایی آن اهمیت ارتقاء ایمنی راه‌های استان را روز‌افزون خواهد کرد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری