آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

کشف هزاران مواد محترقه در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پر تلاش و خادم مردم در نیروی انتظامی استان همدان امسال تاکنون موفق به کشف بیش از ۷۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه شدند.

همدان‌نگار، سردار رضا زارعی در توضیح این فعالیت موفق نیروی انتظامی استان همدان، افزود: تلاش شبانه‌روزی ،نظارت و رصدمیدانی و تاکتیکی این موفقیت را نصیب نیروی‌های جان برکف انتظامی استان کرد.
وی ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی استان همدان با کنترل و نظارت محور‌ها، بازرسی از واحد‌های خدماتی و صنفی و سایر اقدام‌های انتظامی این تعداد مواد محترقه را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان آمار مواد پیش‌ساز تولید این مواد خطرناک و جان سوز را ۱۱۰ کیلو‌گرم بیان کرد و افزود: سال قبل نیروی انتظامی استان ۵۵۰ هزار عدد انواع محترقه کشف و ۴۵ نفر را در این حوزه دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد،امسال ۷ نفر در این حوزه دستگیر و طبق قانون اقدام شد.
سردار زارعی با یاد‌آوری خطرات استفاده از این مواد برای نسل‌های پر شور جوان و نوجوان جامعه و آسیب‌های آن برای سایر اقشار تاکید کرد: پلیس آماده دریافت هر نوع اخبار مرتبط با این موضوع است و شهروندان عزیز استان می‌توانند این موارد را به شماره تماس پلیس یعنی ۱۱۰ اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان اجرا شود.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری