آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

هماهنگی و ابتکار عمل روزافزون

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری در طرح استقبال از بهار ابتکار عمل داشته و در سطح شهر تحول ایجاد کند.

همدان‌نگار، علی اکبر نظری با یادآوری فرا رسیدن سال جدید همزمان با بهار قرآن، افزود: طرح استقبال از بهار شهرداری باید اهدافی مانند زیباسازی محیط شهری، افزایش شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی را محقق و با دقت و ظرافت اجرا شود.

وی ادامه داد:  شهرداری و سازمان‌های تابعه آن باید در اجرای مناسب استقبال از بهار کوشش و تلاش بیشتری داشته و فضا‌سازی شهری متناسب با فصل بهار سال جدید و بهار قرآن اجرا شود.

نظری افزود: همدان مقصدگردشگران نوروزی است و طرح استقبال از بهار شهرداری باید برای میهمانان نوروزی همدان  جذابیت فراهم کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با یادآوری آسیب‌شناسی مشکلات و ضعف خدمات، افزود: شهرداری در طرح استقبال از بهار باید با ابتکار تحول ایجاد کند که با تاسف ضعیف عمل کرده است.

وی با اشاره بر این که ارائه خدمات به مسافران و گردشگران فقط بر عهده یک دستگاه نیست، ادامه داد: فرمانداری باید هماهنگی دستگاه‌های دیگر ارائه دهنده این خدمات مانند نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و غیره را انجام دهد.

همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری