آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بیانیه خانه مطبوعات استان همدان

رهبر معظم انقلاب اسلامی:
تشویق به مشارکت در انتخابات وظیفه تک‌تک مردم است. مردم خود را موظف بدانند که همه آحاد جامعه اعم از خانواده، دوستان و آشنایان را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و این، مصداق «تواصی به‌حق» است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
اینک که در چهل و سومین سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران، همچون گذشته باصلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از کیان و عزت ایران عزیز ایستادگی نموده‌ و با تأسی به وصایای جاودان و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در میدان حضور داریم، خواهیم توانست بر بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان ازجمله دعوت آن‌ها به حضور نداشتن در انتخابات با بهانه‌های واهی در شرایط خطیر کنونی فائق آمده و سیلی محکم دیگری بر چهره بدخواهان ایران اسلامی بزنیم.
خانه مطبوعات استان همدان نیز ضمن دعوت از عموم ملت بزرگ و شریف ایران به‌ویژه مردم انقلابی و شهیدپرور استان همدان برای حضور هر چه باشکوه‌تر در انتخابات مهم ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از همه خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و جامعه رسانه درخواست می‌کند تا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، جلوه‌های عشق، ایثار، ازخودگذشتگی و تجدید بیعت با انقلاب، امام و رهبری را به تصویر کشیده و به رشته‌ی تحریر درآورند.
ان‌شاءالله مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود حماسه‌ی دیگری را خلق و عطیه الهی مردم‌سالاری دینی را حفظ نمایند و فرصت تقویت قدرت نرم نظام اسلامی را مغتنم شمارند.

خانه مطبوعات استان همدان
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری