آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

هدر رفت توان پلیس در تماس‌های غیر‌ضروری

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بررسی آمار تماس‌های پلیس ۱۱۰ نشان‌دهنده آن است که بخش عمده این تماس‌ها، فوریت پلیسی نیست و توان و نیروی پلیس را هدر می‌دهد.
همدان‌نگار؛ سردار سلمان امیری در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی استان همدان؛ از اجرای بیش از ۸۰ برنامه در این هفته سخن گفت و افزود: پلیس خدمتگزار مردم در تأمین امنیت و افزایش احساس آن در جامعه است و تلاش بی‌منت و روز‌افزونی نیز در حوزه دارد.
وی ادامه داد: به همین دلیل نیروی انتظامی به دنبال هوشمند شدن همه فعالیت‌های پلیس در عرصه های مختلف برای تحقق اهداف یادشده است؛ در این حوزه با قدر‌دانی از مردم برای همکاری با پلیس؛ تقاضا داریم از تماس‌های غیر‌ضروری و بدون فوریت انتظامی و امنیتی خود‌داری کنند تا توان مشخص و تعریف‌شده پلیس به هدر نرود و دلیل تأخیر در اجرای مأموریت‌های پلیس نباشد.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به بیش از ۷۸۶ هزار تماس با پلیس استان همدان در سال جاری اظهار کرد: بیش از ۵۶۶ هزار تماس منجر به راهنمایی شده است و بیش از ۲۰ هزار تماس عملیاتی؛ که مؤید افزایش تماس‌های غیرضروری و بدون فوریت شهروندان با پلیس استان است؛ یعنی مواردی که بعداً نیز قابل‌پیگیری توسط پلیس یا شهروندان به لحاظ قانونی و حقوقی است.
سردار امیری درباره برنامه‌های هفته نیروی انتظامی استان نیز گفت: این برنامه‌ها شامل صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، سرکشی و دیدار با خانواده‌ شهدا به‌خصوص شهدای نیروی انتظامی، دیدار مردمی در سامانه ۱۹۷، غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار معزز شهدا، تجلیل و قدر‌دانی از کارکنان نیروی انتظامی و نشست با اصناف و معتمدان غیره است؛ همچنین امسال شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند و امنیت پایدار است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری