آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

فضا سازی ضعیف شهرداری همدان در محرم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: عملکرد شهرداری همدان در فضاسازی شهری ویژه محرم، ضعیف است،پس در روزهای آتی باید تقویت و اصلاح شود.

همدان نگار، سعید شهابی‌نیا در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه اول ماه محرم در پیاده‌راه میدان امام (ره) که با حضور نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، فرمانداری، بسیج دانشجویی و شهرداری، اظهار کرد: در بحث فضاسازی شهری ویژه ایام ماه محرم، شهرداری اقدامات ضعیفی انجام داده است.
وی با بیان اینکه در ورودی‌های شهر فضاسازی ویژه محرم به آن شکل که باید انجام نشده است، گفت: در معابر اصلی نیز فضاسازی این ایام نمود آن چنانی ندارد و طی دو روز آینده باید اقدامات موثری در این خصوص انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان بیان کرد: در هر منطقه شهرداری معاون فرهنگی در نظر گرفته شده است تا کارهای فرهنگی مناسبت‌ها در این معاونت پیگیری شود اما بودجه پیش‌بینی شده در مناطق به این منظور، پاسخگوی این امور نیست.
شهابی‌نیا با تأکید بر اینکه بین سازمان‌ها، مناطق و ستاد هماهنگی لازم به منظور کمک به اجرای کارهای فرهنگی وجود ندارد، افزود: در مواردی یک هیأت از چند منطقه و سازمان کمک دریافت می‌کند و در مواردی نیز برخی هیأت‌ها حتی یک مورد کمک دریافت نمی‌کنند که این امر در حال ساماندهی است.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان ادامه داد: در خصوص درخواست نهادهای مختلف برای برپایی غرفه در میدان امام خمینی(ره) در دهه اول محرم، به نظر می‌رسد برپایی تعداد زیاد غرفه مطلوب نیست .
شهابی‌نیا با اشاره به در پیش بودن دو رویداد فرهنگی و بزرگ، خاطرنشان کرد: اربعین و کنگره ۸ هزار شهید استان دو رویداد مهم فرهنگی پیش رو بوده و سعی می‌شود برنامه‌های جامعی به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر این دو رویداد داشته باشیم.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری