آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مانور برق استان برای عبور از پیک‌بار تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال با حضور ۵۷ گروه کاری ششمین اقدام سراسری و دومین اقدام فراگیر با محوریت عبور از پیک‌بار برق تابستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
همدان‌نگار؛ شیرزاد جمشیدی، افزود: این مانور امروز و روز گذشته (۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) در استان و در قالب اقداماتی مانند ارزیابی آماده‌به‌کاری مولدهای اضطراری و آماده بکاری سامانه‌های اطلاع‌رسانی خاموشی «برق من»، پاسخگویی مرکز ۱۲۱، تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک‌درمیان و زیگزاگ، شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز و جلب همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین‌شهری مطابق مکاتبات قبلی اجرا شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اهداف اجرای این طرح را بهینه‌سازی مصرف انرژی روشنایی معابر، کاهش هدر‌رفت‌ها، پیشگیری از سرقت انرژی توسط استخراج‌کنندگان غیرمجاز ارز دیجیتال، افزایش رضایت مشترکان در اطلاع‌رسانی خاموشی‌های با برنامه و عبور از پیک‌بار تابستان نام برد.
جمشیدی با اشاره به حضور ۵۷ اکیپ با حضور ۱۴۳ نفر در دومین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ در استان همدان گفت: از این تعداد ۳۴ اکیپ در تعدیل روشنایی معابر و ۲۳ اکیپ در شناسایی رمز ارز فعال هستند.
وی ادامه داد: در راستای کاهش مصرف روشنایی معابر، در این مانور بازدید و جلب همکاری یک هزار و ۵۰۲ مشترک تجاری، تعدیل روشنایی ۸۵۹ دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف ۱۵۰ وات و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میدان‌ها به تعداد ۴۷۵ دستگاه چراغ درمجموع با توان مصرفی ۵۵۵ کیلووات به‌منظور مدیریت مصرف انرژی و تعدیل روشنایی صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: بررسی روند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد ۱۳۵ مورد مشترک مشکوک به استخراج رمز ارز دیجیتال و برنامه‌ریزی به‌منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آن‌ها نیز از دیگر اقدامات در اجرای این مانور است.
وی با اشاره به کشف ۷۶ مزرعه رمز ارز و شناسایی یک هزار و ۷۰۳ ماینر درمجموع با توان مصرفی ۳ هزار و ۵۳ کیلووات تاکنون در استان همدان گفت: از این تعداد هشت مزرعه رمز ارز و ۶۴ ماینر درمجموع با توان مصرفی ۱۳۴ کیلووات در سال جاری کشف‌شده است.
جمشیدی افزود: برای تعدیل انرژی مصرفی یک هزار و ۵۳۹ لامپ روشنایی معابر بین‌شهری با میانگین مصرف ۱۴۵ وات از ابتدای مهر سال قبل تاکنون با برآورد توان مصرفی ۲۲۳ کیلووات نامه‌نگاری با دستگاه‌های مرتبط انجام‌شده است.
همدان نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری