آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

پیام دبیر جشنواره تئاتر بین المللی کودک همدان

امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در پیام خود به اهالی تئاتر در آستانه برگزاری این رویداد نمایشی نوشت: ‌امیدواریم هر روز ارزش لطفی که خداوند به ما دارد را بدانیم و موهبت کار کردن برای کودکان و نوجوانان و جایگاه این هنر را قدر بدانیم.
همدان نگار به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در ادامه آمده است:
تئاتر نزدیک‌ترین هنر‌ها به زندگی است و شاید بشود از آن به عنوان زنده‌ترین و تأثیرگذارترین رسانه فرهنگی هنری هم یاد کرد. در دو سال گذشته کرونا فاصله بسیار زیادی میان مردم و هنر‌های نمایشی ایجاد کرد. عزیزان بسیاری را از ما گرفت و آرامش بسیاری را تسخیر کرد، اما نتوانست قلب‌های ما را تسخیر کند. اینکه توانست سالن‌های نمایش را اشغال کند و جای تماشاگر را خالی نگه دارد حاکی از نشانه‌های خداوندیست. اینکه باید قدر یکدیگر و در کنار یکدیگر بودن را بدانیم. اما هیچ اشغالگری دائمی نیست.
حالا به لطف خدا و همت مردم و زحمت کادر درمان، سالن‌ها یک به یک باز شدند و پس از چند بار به تأخیر افتادن جشنواره و به زحمت افتادن هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان که عاشقانه نمایش‌های خود را آماده نگه داشتند؛ به تدریج چشم مشتاقان به اجرا‌های تازه و هنرمندان تازه نفس روشن می‌شود.
خدا را شاکریم که امسال بیست و هفتمین پله از نردبان بلند و محکم جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را نظاره‌گریم. ارزش این جشنواره به بودن در کنار هنرمندان و مردم است، روز‌هایی که حال یکدیگر را می‌پرسیم آثار یکدیگر را می‌بینیم، از هم یاد می‌گیریم و برای یک سال آینده از هم انرژی می‌گیریم.
امیدواریم هر روز ارزش لطفی که خداوند به ما دارد را بدانیم و موهبت کار کردن برای کودکان و نوجوانان و جایگاه این هنر را قدر بدانیم و این قطار پویا و پر مسافر شادمانی را برای‌ایستگاه‌های بعدی هدایت کنیم.
این روز‌ها بهترین هنر هنرمندان این حوزه، همراهی و همیاری یکدیگر است.
امیدوارم در سال پیش رو تئاتر کودک و نوجوان پیش از پیش بدرخشد و هنرمندان با آرامش به تولیدات آثاری فاخر برای کودکان و نوجوانان امروز بپردازند و قدر ببینند و بر صدر بنشینند. ان شاءالله
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری