آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

آغاز طرح طوس راهداری همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: همزمان با دهه کرامت طرح طوس( واکنش سریع) راهداری در محور‌های ارتباطی استان آغاز خواهد شد.
همدان‌نگار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد افزود: اهداف اجرای این طرح را ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت دهی به نیازهای ضروری، تامین ایمنی راه ها و افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای نام برد.
وی با اشاره به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع(طوس) از همه شهروندان استان همدان و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای، تقاضا کرد تا مشکلات مربوط به ایمنی راه‌های استان را که نیاز سریع برای برطرف کردن دارد به سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان یادآور شد: موضوعات قابل گزارش در مرحله نخست، لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند بدون علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز و ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها است.
استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری