آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

ناشران نام‌آشنا در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

مدیر‌کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی همدان گفت: همدان همزمان با برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس (۱۵ تا ۲۱ مهر)به مدت یک هفته برگزار خواهد‌کرد.
همدان‌نگار، مسعود ویژه، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته با حضور ناشران نام‌آشنا برگزار و کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس با ۲۰ درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

وی تعداد عنوان‌ کتاب‌های دفاع مقدس نمایشگاه پیش‌رو ۵۳ عنوان نام برد و ادامه داد: کمیته‌های رسانه، گردآوری کتاب و کمیته فرهنگی و هنری در کنگره ۸ هزار شهید استان فعالیت دارند و ۲ فیلم‌نامه شهیدان قهاری و همدانی در اجلاسیه رونمایی خواهد شد.
مدیر‌کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی همدان با قیاس کنگره نخست و کنگره پیش‌رو ادامه داد: محتوای اصلی کنگره نخست ادبیات پایداری بود و محتوای کنگره پیش‌رو کودک و نوجوان و روایت داستان‌های دفاع مقدس است همچنین تنوع موضوع‌ها(ادبیات پایداری ، حوزه رمان و خاطرات) و سبک تالیف فنی‌تر شده‌اند.

ویژه ادامه داد: گرامی‌داشت خانم مرضیه دباغ، بعد از گرامی‌داشت استاد حمید حسام و رونمایی آلبوم موسیقی(نغمه هور) از دیگر برنامه ها است.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: موسسه خانه کتاب وزارت ارشاد و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس توافق کرده‌اند که به صورت ملی امسال استان همدان میزبان آن است و هر سال این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای ناشران نام آشنای کشوری در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان،۱۱۰ غرفه پیش‌بینی شده و آخرین کتاب‌های این حوزه را ناشران برای علاقمندان عرضه خواهند کرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برنامه‌های دیگری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان را ارائه بن خرید تخفیف کتاب برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب نام برد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی ادبیات پایداری، نشست‌های جشن کتاب کودک و نوجوان، شب های روایت از راویان برتر، نشست تخصصی ادبی، فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری