آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

پاداش ویژه برای معرفی رمز‌ارز‌های غیر‌مجاز

مدیر‌عامل شرکت‌ توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در استان همدان هیچ مرکز رمز ارز مجازی فعالیت ندارد و همه شهروندانی که فعالیت مراکز غیر‌مجاز رمز ارز را به شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اطلاع دهند پاداش ویژه خواهند گرفت.
همدان‌نگار؛ شیرزاد جمشیدی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت و قدر‌دانی از خبرنگاران فعال در حوزه صنعت برق استان، افزود: امسال در هفته دولت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از ۱۳۱ طرح برق‌رسانی خود با هزینه کرد بیش از ۶۰ میلیارد‌ تومان بهره‌برداری خواهد کرد.
وی عنوان برخی از این طرح‌ها را اتوبوستر ‌رزن، برق‌رسانی به خانوار‌های روستای دولت‌آباد شهرستان کبودراهنگ، پست برق شماره ۴ ملایر و خروجی پست برق کرفس رزن و غیره نام برد و افزود: برای برق‌دار شدن روستای انجلاس همدان که زیر ۱۰ خانوار جمعیت دارد هم برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: آغاز اجرای ۵۶ طرح نیز در این بازه زمانی با هزینه کرد ۳۶ میلیارد تومان در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است. برای شناسایی فعالیت رمز‌ارز‌های غیر‌مجاز نیز از ابتدای امسال تاکنون ۷۱ مرکز رمز ارز غیر‌مجاز با ۴۲۴ ماینر که ۹۰۰ کیلو‌وات مصرف برق از شبکه داشتند، شناسایی و اقدام قانونی شامل دریافت خسارت و غیره انجام‌شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در پاسخ به این سئوال که وسایل شهروندان براثر ناترازی برق (قطعی) آسیب‌دیده است چطور امکان دریافت خسارت دارند با اشاره بر سامانه‌ بر‌خط و الکترونیک برق من تأکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بخش عمده خدمات خود را به شهروندان به‌صورت الکترونیک ارائه می‌دهد و نیازی نیست که شهروندان به شرکت توزیع نیروی برق استان مراجعه کنند فقط کافی است اسناد خود را در سامانه برق من (نرم‌افزار) بارگذاری کنند.
جمشیدی ادامه داد: ۲ هزار و ۸۸۳ انشعاب غیر‌مجاز را شناسایی و جمع‌آوری کردیم که این انشعاب‌های به شبکه برق استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کردند و ۱۶ میلیون کیلو‌وات ساعت نیز برق غیر‌مجاز مصرف کردند که افزون بر دریافت هزینه برق مصرفی غیر‌مجاز، طبق قانون از آنان خسارت واردشده به تأسیسات برق استان را نیز گرفته‌ایم.
وی گفت: برای مدیرت مصرف برق و کاهش ناترازی در توزیع آن، افزون بر بررسی و به‌روزرسانی شبکه برق استان با مصارف نامعقول مانند روشنایی بی‌دلیل نمای ساختمان‌ها و غیره برخورد قانونی شده است؛ همچنین در این حوزه با همکاری مشترکان در حوزه‌های مختلف و خاموشی وسایل پر‌مصرف در اوج مصرف (تابستان) پاداش‌هایی مانند رایگان شدن برق در بازه زمانی تابستان را لحاظ کردیم.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری