آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهره مندی از همصا ۲ ماه دیگر

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان از راه اندازی سامانه مدیریت صورت وضعیت و کنترل طرح های شهرداری همدان( همصا) تا ۲ ماه آتی خبر داد.
همدان نگار، وحید علی ضمیر افزود:هدف اجرای این سامانه ساماندهی و مدیریت صورت وضعیت همه طرح های عمرانی معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری همدان است.

وی درباره روند اجرای این سامانه اظهار کرد: اکنون سامانه در مرحله استقرار فنی و عملیاتی است و به زودی راه اندازی خواهد شد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان با اشاره به تشکیل کارگروه فنی و تخصصی مرتبط مزایای دیگر این سامانه را مشاهده مراحل پیشرفت طرح، شناسایی طرح های در معرض آسیب، نظارت بر زمان بندی ها، ثبت الکترونیکی فرایند عملیات ها، سهولت خدمات غیر حضوری پیمانکاران ، ایجاد کارتابل اختصاصی پیمانکاران، مشاهده گردشکار صورت وضعیت ها و پیشگیری از هدر رفت بیت المال و غیره نام برد.
وی با یادآوری این که کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات،معاونت امور زیربنایی، برنامه ریزی و مالی شهرداری مستمر کارگاه آموزشی ویژه کاربران این سامانه را برگزار کرده اند، بر نقش موثر بهره مندی از فناوری نوین در مدیریت شهر و ایجاد شهر هوشمند تاکید کرد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری