آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۳۲ بعد از ظهر

آغاز توزیع گوشت منجمد تنظیم بازار در همدان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: اکنون در قالب اجرای طرح‌ ماه مهمانی خدا رمضان و تنظیم بازار ( تنظیم قیمت گوشت قرمز و سفید) ۱۶۳ تن گوشت گوساله منجمد(وارداتی) و ۳۴۰ تن گوشت مرغ منجمد وارداتی به استان اختصاص داده شد.
همدان نگار؛ حسین فضلی هدف از اجرای این طرح را توسط وزرات جهاد کشاورزی کاهش قیمت این مواد پروتئینی در بازار و مدیریت آن بیان و افزود: قیمت تعیین شده برای مصرف کننده در قالب این طرح‌ها برای انواع گوشت گوساله منجمد وارداتی کارتنی، به ترتیب ران، گردن، سردست، راسته و قلو‌گاه ۱۱۵ ، ۱۰۵ ،۱۰۵ ،۱۲۰ و ۸۳ هزار تومان تعیین و توزیع آن در استان آغاز شده است.
وی ادامه داد: حدود ۲۵ تن سهمیه گوشت منجمد داخلی جذب شد که قیمت تعیین شده آن برای مصرف کننده نیز به ترتیب برای گوشت گوساله منجمد داخلی مخلوط درهم، ران، سردست، راسته، گردن و قلو‌گاه ۷۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰۵، ۹۰، ۱۵۰، ۹۵ ، ۱۰۵، ۹۵ و ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.
‏ فضلی افزود: ۲۰ تن سهمیه گوشت گوسفندی، منجمد داخلی به ترتیب با تعیین قیمت‌ها برای ران، سردست، گردن و قلو‌گاه ۹۵، ۸۵ ، ۹۵، ۷۸ هزار و ۷۵۰ هزار تومان و ۵۵هزار تومان جذب شده است، همچنین پیگیر جذب بخشی از گوشت گرم وارداتی وزارت جهاد کشاورزی هستیم.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: اکنون با اجرای این طرح، قیمت دام زنده در میدان‌های عرضه دام، از کیلوئی ۷۵ هزار تومان به ۶۸ هزار تومان کاهش یافته است؛ دولت این روند را برای تنظیم قیمت گوشت قرمز و سفید در بازار ادامه خواهد داد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری