آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

اجرای دوره فن‌ورز برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: دوره آموزشی فن‌ورز در مجموع به میزان ۲۳ هزار و ۹۰۸ نفر ساعت در دو بخش تئوری و عملی اجرا شد.

همدان‌نگار، علی سهرابی بیدار افزود: هدف تامین سلامت کامل هم نیرو‌ها بر اساس آشنایی با رعایت اصول ایمنی و چهار عمل اصلی است تا بدون هیچ آسیبی خدمات ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر تقویت مراکز آموزشی گفت: هر چه مراکز آموزشی تقویت شود، رونق آموزش بیشتر می‌شود؛ و این هم افزایی و افزایش ظرفیت برای تقویت بخش آموزش رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه هزینه در بخش آموزش به نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمند است، افزود: ما در رابطه با موضوع آموزش محدودیتی نداریم و هر دوره آموزشی که برای همکاران نیاز است برنامه‌ریزی و با نگاه به بهره‌وری انجام می‌شود.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی به مدت ۱۳۹ ساعت برای ۱۷۲ نفر از پرسنل رسمی و تأمین نیرو شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی از ۴ آذر ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این دوره در مجموع به میزان ۲۳ هزار و ۹۰۸ نفر ساعت در دو بخش تئوری و عملی اجرایی شد که با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از همکاران انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: باتوجه به ماهیت دوره، بخش تئوری این دوره آموزشی در ۶ گروه و بخش عملی نیز در ۱۰ گروه برای ۱۷۲ نفر از پرسنل سیم‌بان (کارگر برقکار) برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام نیز در مرحله بعدی دوره آموزشی فن‌ورز شبکه هوایی برای ۱۲۰ نفر از پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه این آموزش‌ها و برنامه‌ها ما را در رسیدن به اهداف مهم در رابطه با سلامت پرسنل و اطمینان از سالم و ایمن کار کردن کمک می‌کند، گفت: همچنین این دوره‌ها ما را در راستای ماموریت اصلی شرکت که توزیع برق مطمئن و پایدار است و ایجاد رضایت مشترکین کمک می‌کند.

وی گفت: امسال تاکنون، ۵۸ عنوان دوره به تعداد ۳۹ هزار و ۳۰۳ نفر ساعت برگزار شده که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

همدان‌نگار://

کلیک کن:

https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری