آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۳۲ بعد از ظهر

ارمغان پاییزی اینترنتی شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران، کمپین پاییزی اینترنت پرسرعت خود را برای مشتریان فعلی و جدید از دهم آبان ماه با عنوان ارمغان پاییزی اجرا می کند.
همدان نگار به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، کمپین پاییزی اینترنت پرسرعت شکرت مخابرات ایران در دو بخش مشتریان پس و پیش پرداخت اجرا خواهد شد؛ تمام سرویس ها این طرح ترافیک هدیه از ۴۰ تا ۱۶۰ گیگابایت دارد. سرعت سرویس ها نیز ۴، ۸ و ۱۶مگابیت بر ثانیه است؛ هدیه های این خدمات اینترنتی نیز سبد استاندارد فعلی در سرعت های ۴ ،۸ و ۱۶ مگابیت برثانیه با ترافیک اضافه به تفکیک مدت قرارداد ۶ یا ۱۲ ماهه است. هزینه خدمات نیز به صورت پیش و پس پرداخت دریافت خواهد شد. بسته های متنوع این کمپین به عنوان مثال تا ۱۶۰ گیگابایت ترافیک هدیه برای سرویس های ویژه مشتریان جدید وغیر فعال وجود دارد.
علاقمندان برای بهره‌مندی از این خدمات متنوع پاییزی شرکت مخابرات ایران می‌توانند با مراحعه به پرتال شرکت مخابرات ایران، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ و مشتریانی که اعتبار اینترنت آن ها منقضی شده نیز به پنل مربوط به مشتری، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ مراجعه و اطلاعات بیشتر را در این حوزه کسب کنند.
لینک:

https://tci.ir/page-shownews/fa/0/dorsaetoolsenews/750-G0

این کمپین برای تمام دسترسی های مختلف مشتریان اعم ازای دی اس ال، اف تی تی اچ و وی دی اس ال با پیشنهادات متنوع و کاربرپسند تعریف شده است شرح کامل میزان ترافیک داخلی و بین الملل، هزینه سرویس ها و جزئیات مربوط به هر کدام دردو بخش مشتریان پیش پرداخت و پس پرداخت طبق الگو‌های تعریف شده است.
همدان نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری