آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

استان همدان فقط یک شهر قرمز دارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: استان همدان فقط یک شهر در رنگ‌بندی قرمز دارد و بقیه شهرهای استان همدان رنگ‌بندی زرد دارند.
همدان‌نگار؛ محمد طاهری با یاد‌آوری تلاش شبانه‌روزی و بی‌درنگ کادر درمان استان همدان، افزود: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان در دوازدهمین روز از نوروز ۱۴۰۰ به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون فوت ناشی از ابتلا به کرونا گزارش و ثبت نشده است.
وی ادامه داد: در 24 ساعت اخیر 41 بیمار مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شده است، بر این اساس موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۸۳۰ نفر است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: در این بازه زمانی440 نفر نیز به صورت سرپایی و مشکوک به علایم تنفسی کرونا به فوریت‌های پزشکی استان مراجعه کردند. ۷۶ نفر از این تعداد در بخش عادی بیمارستان‌های استان بستری شدند.
طاهری با اشاره بر این‌که اکنون ۶ نفر بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: وضعیت جسمی 26 نفراز بیماران نیز وخیم است. از شهروندان انتظار داریم از حضور در تجمع‌ها به مناسبت‌های مختلف خود‌داری کنند تا چرخه ابتلا قطع شود.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری