آخرین بروزرسانی سایت : ۰۱ / خرداد / ۰۳ | ۸:۵۸ قبل از ظهر

امسال 400 کیلو‌متر کابل سیمی به خود‌نگهدار تبدیل خواهد شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: امسال با هدف کاهش هدر‌رفت انرژی، افزایش ارائه خدمات به مشترکان و پیشگیری از سرقت کابل‌‌های برق، 400 کیلومتر ازشبکه کابل سیمی به خود‌نگهدار تبدیل خواهد شد.
همدان‌نگار؛ شیرزاد جمشیدی با بیان این‌مطلب در نخستین کمیته تبیین خط‌مشی و راهبرد این شرکت در سال جدید و تبریک اعیاد ماه شعبان، افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی پیش‌روی شرکت در سال قبل سرقت‌‌ها بود که مدیران اجرایی شرکت باید با همکاری نیروی انتظامی و هماهنگی با فرمانداران در پیشگیری از این موضوع اقدام جدی را انجام دهند.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ و نگهداری تأسیسات برق دراستان، ادامه داد: برای تحقق شعارسال«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در این حوزه، باید اصلاح گردش ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفته و با رفع موانع اجرایی شود.
جمشیدی از دیگر برنامه‌های مهم سال جدید را پیگیری بیش از پیش و روز‌افزون اجرای طرح برق امید نام برد وگفت: باید تمام خدمات شرکت غیر حضوری انجام شود تا به اهدافی مهمی مانند کاهش زمان تحویل و نصب انشعابات دست یابیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: سال قبل روند خاموشی‌‌های استان کاهشی بود که باید این روند با یرنامه‌ریزی مناسب همچنان ادامه یابد؛ برای تحقق این هدف نیز باید گروه‌های کاری خط گرم بومی در همه واحدهای اجرایی فعال شده و پیمانکاران ملزم به استفاده از این روش برای اصلاح خطوط باشند.
جمشیدی ی با بیان اینکه تفاهمنامه‌های همکاری کشاورزان امسال به صورت الکترونیکی است، گفت: از جمله اقدامات خوب انجام شده در زمستان سال گذشته جلب مشارکت بخش صنعتی استان بود که نقش مؤثری در کنترل پیک بار زمستانی داشت و در این زمینه بالغ بر 700 میلیون تومان پاداش به صنایع همکار پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: کاهش تلفات، وصول مطالبات، تأمین برق مشترکین صنعتی، اصلاح فیدرهای بحرانی و تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین از دیگر اهداف شرکت در سال جاری است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری