آخرین بروزرسانی سایت : ۰۱ / خرداد / ۰۳ | ۹:۳۲ قبل از ظهر

تخصیص اعتبار برای انتقال آب تالوار

استاندار همدان، گفت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح انتقال آب سد تالوار به شهر همدان تخصیص داده شد.
همدان‌نگار، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، افزود: رهبر انقلاب در پیام نوروزی پنج ویژگی را برای دولت مردمی بر شمردند که حائز اهمیت‌ است. دولت سیزدهم متفاوت است و ریل‌گذاری جداگانه‌ و چرخش گفتمانی نسبت به دولت‌ قبل دارد.
وی تصریح کرد: دولت امیدآفرین است، اقداماتی که انجام داده، باعث شکل‌گیری امید و نشاط در جامعه شده است. دولت پر تحرک است، اقدامات چند ماهه دولت سیزدهم گواه بر تحرک و فعالیت آن است. دولت عمل‌کننده است، دولت سیزدهم به دنبال گشایش و جهش در امور است.
قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: همراهی و همکاری اعضای ستاد اجرایی سفر استان در راستای فراهم کردن فضایی مناسب برای مسافران نوروزی، قابل تقدیر و تشکر است.
استاندار همدان با اشاره به وحدت و انسجام بین مجموعه مدیریتی استان، گفت: خارج از استان نیز همراهی، همدلی و وحدت بین ارکان نظام را تایید می‌کنند، ضروری است این وحدت حفظ و در راستای توسعه استان استفاده شود.
وی با اشاره به پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان، گفت: اراده وزارت نیرو در سال جدید، رفع و حل مشکل آب شرب شهرهای استان و شهر همدان است. با اعتباراتی که جذب شده، در‌ راستای تامین اعتبارِ پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان مشکل خاصی وجود ندارد.
قاسمی فرزاد افزود: طی پیگیری‌های انجام شده، سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان از یک سو، ‌۳۰۰ میلیارد تومان دیگر از سوی دیگر و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان اختصاص یافت. در آغاز سال جدید طی جلسه‌ای با مدیرعامل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه تزریق شود تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.
استاندار همدان تاکید کرد: رسانه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازیِ مصرف بهینه آب توسط مردم اقدام کنند.
وی افزود: با توجه به اینکه اهداف اقتصادی و توسعه استان مد نظر است، ضرورت دارد با همراهی سرمایه‌گذاران استان، یک خط ایرلاین برای فرودگاه بین‌المللی همدان ایجاد شود.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری