آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

تکریم اربابان رجوع سرلوحه امور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: باید تلاش های روز افزونی برای دستیابی به شاخص‌های هدف‌گذاری شده برنامه ریزی شود.

همدان نگار، علی سهرابی بیدار در کمیته تبیین استراتژی، خط مشی و راهبردهای شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: برنامه‌ریزی کامل همراه با بازخورد و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است.
وی ادامه داد: افزایش و ارتقاء بهره‌وری، هوشمندسازی توزیع برق، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، مشتری‌مداری، ارتباط مستمر و دوسویه با مشترکان از برنامه های اولویت دار برای تحقق مأموریت های شرکت است.
سهرابی بیدار با یادآوری این که تکریم اربابان رجوع سرلوحه امور خدمات شرکت است، گفت: باید برنامه‌ها مشخص و منظم با هدف خدمات رسانی روز افزون و مناسب و مطلوب‌ باشد وبر مبنای ضرورت فرایندهای شرکت بازنگری و اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تحقق اهداف شرکت نیازمند همت والای معاونان، مدیران و همه کارکنان است و از امروز باید برای اوج مصرف سال جدید(۱۴۰۲) برنامه‌ریزی کرد تا این بازه زمانی را مدیریت کنیم و به مانند سال قبل مشکلی برای تامین برق نداشته باشیم.
سهرابی بیدار یادآور شد: از اولویت های پیش رو برای گذار مناسب از اوج مصرف سال آینده، هوشمندسازی کنتورها است که روند مناسبی نیز برای تحقق این هدف با برنامه های اجرایی آغاز شده است.
در این مراسم از تلاش های ایرج والیزاده تقدیر و غلامرضا یدالهی به عنوان سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان و علی احسان اشرفی و محمدرضا اژدردل به ترتیب سرپرست های دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توزیع برق شهرستان همدان معرفی شدند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری