آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

جهاد توسعه فیبرنوری مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: نهضت جهادی توسعه فیبرنوری کشور را از استان قزوین،آغاز کردیم.
همدان نگار، مجید سلطانی در مراسم آغاز به کار توسعه فیبر نوری ایران اسلامی در قزوین، افزود: شرکت مخابرات ایران قدم های بسیار بزرگ برای آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری در استان قزوین برداشته است.

وی ادامه داد:این طرح افزون بر خیر و برکت برای این استان، الگویی برای فعالیت های جهادی دانش بنیان در سراسر کشور خواهد بود،تاکنون آهنگ توسعه کند بوده و نیاز به اقدام جهادی مبتنی بر تفکر جهادی هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: زنجیره اقتصاد دانش بنیان کشور مبتنی بر بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و ثمر دادن این برنامه ها نیازمند همکاری و مشارکت همه مسئولان و مردم است.
سلطانی تاکید کرد: اکنون رشد صنعت ارتباطات جهان با توجه حمایت دولت ها محقق شده است و انتظار داریم در شرایط کنونی جنگ اقتصادی دولت صنعت ارتباطات و مخابرات کشور را بیش از گذشته یاری کند.
وی گفت: الزام کار مردمی در میدان اقتصادی و الزام رویکرد دانش بنیانی صنعت بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که بنگاه های بزرگ، دانش بنیان شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارتقای کیفیت و سرعت خدمات باند پهن خانگی و ایفای نقش بازی گردانی توسط شرکت مخابرات ایران را، برای سایر بازیگران بسیار مهم دانست و گفـت: در این مسیر اراده ملی تصمیم سازان و تصمیم گیران حوزه ارتباطات می تواند در تحقق فیبر نوری جهادی مخابرات بسیار موثر باشد.
وی ضعیف نگه داشته شدن شرکت مخابرات را علت اصلی عقب ماندگی و ظرفیت مغفول مانده صنعت ارتباطات دانست و گفت: تفکر و اقدام جهادی از سوی همه تصمیم گیران برای اقدام جهادی در این خصوص لازم است.


همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری