آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

روش تهیه بلیط جشنوار بین المللی تئاتر همدان

تارنمای تیوال به نشانیwww.tiwall.com برای تهیه بلیط نمایش های بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پیش بینی شده است.
همدان نگار این تارنما بلیط فروشی سانس‌های بعد از ظهر سالن نمایش مجتمع های فرهنگی هنری بوعلی سینا، فرهنگی سینمایی شهید آوینی و تالار فجر را انجام خواهد داد؛ بهای هر بلیت ۱۰ هزار تومان است.
بر اساس برنامه ریزی ها همه اجراهای جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری شهر مریانج رایگان است روش تهیه بلیت این سالن به زودی اعلام خواهد شد؛ بخشی از سانس‌های نمایش صبح سالن‌ها رایگان در اختیار آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان است.
علاقه‌مندان به تماشای نمایش‌های بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، باید برای تهیه بلیت فقط از تارنمای تیوال به نشانی www.tiwall.com اقدام کنند.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری