آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۳۲ بعد از ظهر

شهرداری همدان حامی ایجاد زیرساخت های ورزشی

شهردار منطقه یک همدان از حمایت شهرداری همدان برای ایجاد و حفظ زیرساخت‌های ورزشی در شهر سخن گفت.
همدان‌نگار، حامد جلیل‌وند از جمله این حمایت‌ها را پیگیری و احیای زیرساخت چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری همدان نام برد و افزود: این فضای ورزشی در مساحتی حدود ۶ هزار و ۲۰۰ مربع و با هزینه کرد۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری برای علاقمندان به ورزش خواهد شد.

وی با یاد‌آوری این که شهرداری همدان در بخش‌های مختلف مانند ورزش محلات و غیره در سال‌ های اخیر از جامعه ورزشی و ورزشکاران در رده‌های مختلف به شکل‌های گوناگون مادی و معنوی حمایت کرده است، ادامه داد:این ظرفیت و توانایی شهرداری همدان با برنامه‌ریزی مدون و پیش‌رو برای شهروندان همدان قالب استفاده بوده و هست و ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه یک همدان با تاکید بر این که شهرداری منطقه یک همه توانایی های خود را برای هم‌افزایی توان شهرداری درحمایت از ورزش به‌کار گرفته و خواهد گرفت، گفت: ظرفیت‌های زیرساختی ایجاد شده در حوزه ورزش فقط مختص شهروندان ساکن در این منطقه نیست و به صورت عمومی قابل استفاده است.


وی در ادامه از برنامه‌ریزی‌های شهرداری منطقه یک همدان برای احیا، بازسازی، افزایش و جایگزینی وسایل ورزشی محلی و منطقه‌ای شهری همدان سخن گفت و افزود: شهرداری همدان همیشه حامی ورزش ورزشکاران و اهالی ورزش بوده است و این روند ادامه خواهد داشت.
گفتنی است شهرداری منطقه یک همدان در سال های اخیر امکانات زیرساختی و ورزشی مانند زمین ورزشی فوتبال بوستان لاله و محله دره مرادبیگ، زمین ورزشی بدمینتون بوستان ارم، بازسازی زمین فوتبال بوستان مردم، زمین بسکتبال بوستان مردم و خریداری و جای‌گذاری میزهای شطرنج و پینگ پونگ بوستان های شهر را اجرا و دستور کار داشته است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری