آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

شکوه همبستگی مردم همدان با فلسطین

مردم شهید‌پرور استان همدان امروز در جلوه و شکوه دیگری برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، یکپارچه و یک‌صدا با طنین مرگ بر رژیم صهیونیستی غاصب، حمایت خود را در روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا سال ۱۴۰۲ در قاب تصویر رسانه‌های جمعی ایران و جهان ثبت کردند.
این مراسم پرشکوه با حضور و تجمع قابل‌تحسین وحیرت‌انگیز همیشگی مردم همدان در میدان مرکزی شهر(میدان امام‌ خمینی(ره))قبل از برپایی نماز پرصلابت جمعه همراه بود؛ از هر قشری در این صف و تجمع باشکوه حمایت خود را از مردم فلسطین با ندای ظلم‌ستیزی نوشته‌های نهفته در بنر‌ها و پرچم‌های همراه راه خود از مسیر خیابان شریعتی به میدان شریعتی و حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دادند تا با برپایی نمازجماعت دیگری به امامت نماینده ولی فقیه در استان شکوه دیگری از مقاومت و حضور همیشگی در صحنه‌های مبارزه علیه استکبار و ظلم را از خودی به جای بگذارند.
گام سترک کودکان، نوجوانان، پیر و جوان، خرد و کلان موید خلق حماسه‌ای دیگر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود و در این صحنه راهپیمایی با شکوه روز قدس همدان تمثال امام(راحل) و مقام معظم رهبری خودنمایی می‌کرد و شکوه خاصی به جمع راهپیمان داده بود با این مفهوم که مردم همدان همچنان از آغاز انقلاب، تاکنون دوستدار و حامی نظام جمهوری اسلامی بود و از آرمان‌های آن به شکل‌های مختلف حمایت کرده و خواهند‌کرد.
سخنران این مراسم با یاد‌آوری این‌که رهایی و استقلال سرزمین مقدس قدس و فلسطین اکنون به نگرانی جهان اسلام تبدل شده است گفت: آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سلطه‌گر و غاصب صهیونیستی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.


احمد حسین فلاحی در جمع مردم روز‌ه‌دار و انقلابی مردم همدان افزود: مکر و نیرنگ انگلیسی‌ها عاملان ایجاد رژیم صهیونیستی را بر مردم مظلوم فلسطین مسلط کرد و این مردم عزیز امروز در زیر ظلم و جور این جنایتکاران که دستشان به خون هر مظلومی هست روزگار سپری می‌کنند اما دست از دفاع از آزادی سزمین مقدس قدس و فلسطین برنداشته‌اند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:یکی از عوامل مقاومت روز‌افزون مردم فلسطین در مقابل این غاصبان، حمایت‌های مردم ایران اسلامی از آرمان‌های آزادی‌خواهی و رهایی از ظلم صهیونیست‌ها است؛ برای تحقق آن نیز گروه‌های مقاومت ایجاد شدند که از دستاورد‌های با ارزش انقلاب اسلامی است.
وی گفت: این تلاش آزادی‌خواهی و استقلا‌ل‌طلبی مردم فلسطین با حمایت همه‌جانبه جهان اسلام موجب شد که صهیونیست‌ها قدرت خود را رو به افول ببینند و نتیجه آن نیز دستاورد‌های مهم، مبارزه فلسطینان در سال‌های اخیر و روز‌های گذشته است که تلاطم درونی رژیم صهیونیستی را روز‌افزون کرده است.
فلاحی تاکید کرد: هم‌فکری، همسویی و هم‌گرایی مردم ایران فتنه‌های دشمنان و رژیم دد‌منش صهیونیستی را تاکنون نقش بر آب کرده و پس از این نیز افزایش خواهد یافت. خون سردار شهید سرفراز حاج قاسم سلیمانی نیز نقش بی‌بدیلی در ایجاد و تداوم آن داشته و دارد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری