آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

ضرورت توجه به الگوی مصرف توسط هیئت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: مسئولان هیئت و تکیه‌‌ها توجه ویژه‌ای در رعایت موارد ایمنی مصرف الگوی برق و تامین ایمنی عزاداران حسینی مد نظر قرار دهند.

همدان‌نگار، علی سهرابی بیدار با تسلیت فرا رسیدن روز‌های عزاداری امام حسین(ع)، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان آماده تامین برق موقت بر اساس درخواست هیئت و تکیه‌ها در این روز‌ها است.
وی با یاد‌آوری هم زمان شدن اوج بار تابستان و روز‌های عزاداری ماه محرم، ادامه داد: مدیریت مصرف برق امر به معروف است، که باید بیش از گذشته در هفته امر به معروف و نهی از منکر به آن توجه کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: با توجه به شرایط موجود و گرمای روز افزون فصل تابستان، نحوه صحیح استفاده از سامانه‌های سرمایشی مسجد‌ها و تکیه‌ها، یک ضرورت است.

وی مدیریت مصرف برق و تامین روشنایی مراسم عزاداری ماه محرم را با لامپ‌های کم‌مصرف (ال. ای. دی) به جای لامپ‌های پر‌مصرف و پژوکتور عنوان کرد.
سهرابی بیدار از نکات ایمنی مورد توجه برای عزاداری ایمن در این روز‌ها، در دسترس کودکان نبودن تابلوهای برق؛ در محیط‌های مرطوب قرار نداشتن این تاسیسات، پرهیز از دستکاری غیر اصولی سیم‌کشی ها، پیش بینی مقطع مناسب و سالم برای سیم‌کشی‌ها؛ چند انشعاب از یک پریز نگرفتن،اطلاع رسانی و هماهنگی نصب داربست در مجاورشبکه و تاسیسات برق، استفاده حداقلی از سیم کشی، قرار ندادن کابل‌ها در مسیر عبور مردم و غیره نام برد.
وی با اشاره به خطرناک بودن نزدیک کردن علم و بیرق به شبکه‌های برق گفت: نصب پرچم، بنر، داربست و … بر روی پایه‌ها، تجهیزات و تاسیسات برقی نیز ممنوع است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ازشهروندان و عزاداران خواست با مشاهده پارگی سیم یا باز بودن درب تابلوهای برق معابر از نزدیک شدن به آن پرهیز و موضوع را به سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند تا متخصصان این حوزه مشکل را برطرف کنند.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری