آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

طنین مرگ بر اسرائیل در همدان

همدان نگار: حمید نصرتی قانعی- خبرنگار؛ همزمان با روزجهانی قدس مردم همیشه در صحنه و انقلابی همدان با حضور پرشور و همیشگی در صحنه مبارزه با استکبار و ظالمان یک صدا با مردم ایران اسلامی، ندای پر خروش مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سر دادند.
بعد از دو سال راهپیمایی خودرویی در روزجهانی قدس به دلیل همه گیری ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن در تجمع ها، امروز مردم مبارز همدان، خیابان های تعیین شده مسیر راهپیمایی روز قدس(میدان امام خمینی (ره)،خیابان شریعتی، چهارراه خواجه رشید، میدان شریعتی، خیابان پاسداران و حسینیه حضرت امام خمینی (ره) محل اقامه نماز جمعه) را با شعار های الله اکبر و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد پیمودند تا بیعت دوباره ای با آرمان های مردم مظلوم فلسطین داشته و حمایت خود را یک بار دیگر از انقلاب مردمی فلسطین نشان دهند.
دراین حضور به یاد ماندنی گروه سرود های انقلابی( سرود سلام فرمانده) و غرفه‌های فرهنگی و دینی جلوه خاصی به مراسم دادند تا پیر وجوان،خردسال، زن و مرد دیارالوند و هگمتانه سرافراز به مانند همیشه یک بار دیگر حضور ظلم سیتز خود را در قاب دوربین عکاسان خبری ثبت و پیام مشترک هم مبارزی با مردم فلسطین در تقابل با صهیونسیم را به گوش جهانیان برسانند. صدا و طنین ندایی که سال هاست در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس شنیده می شود و روز به روز نیز بر طنین آن افزوده شده تا جهان و جهانیان بدانند، انقلاب ایران اسلامی حامی همه مظلومان جهان به خصوص مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین است و احدی حق تجاوز و سطله بر قبله نخست مسلمانان جهان را نخواهد داشت. در انتهای مراسم راهپیمایی روز قدس همدان قطعنامه راهپیمایی این روز خوانده شد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری