آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

فردا بهر‌ه برداری مرحله نخست سایت جدید نمایشگاه همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از بهره‌برداری مرحله نخست سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به وسعت ۸ هزار متر‌مربع با برپایی نمایشگاه گل و گیاه و صنایع غذایی سخن گفت.

همدان‌نگار، حمیدگلی‌پور مکان جدید سایت را در مجاورت فرودگاه همدان نام برد و افزود: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به وسعت ۲۰ هکتار طراحی و برنامه‌ریزی شد؛ که بهره‌برداری مرحله نخست سایت جدید بر اساس تقویم تدوین شده نمایشگاهی سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.
وی با تاکید بر این که مرحله بعدی ساخت سایت در دستور کار است، ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای نخستین مرحله ساخت نمایشگاه بین‌المللی همدان، حدود۳۱ میلیارد‌تومان است؛ محل تامین منابع مالی سهامداران، سازمان توسعه و تجارت تهران و غیره است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان تعداد برگزاری نمایشگاه‌های سال ۱۴۰۱ همدان را حدود ۲۲ نمایشگاه بیان کرد و گفت: همدان با بهره‌برداری از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی ظرفیت بالقوه برگزاری نمایشگاه‌ها را در همدان بالفعل کرده است و امکان برگزاری نمایشگاه‌های بزرگتری را نسبت به قبل خواهد داشت که زمینه آورده اقتصادی و اشتغال بیشتر را همدان مهیا خواهد کرد.

گلی‌پور ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی برگزاری نمایشگاه‌ها نیز روش تبلیغات بیلبوردی را در دستور کار داریم و افزون روش تبلیغات کارتن پلاستی با آغاز به کار مرحله نخست سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان آن را اجرا کردیم.
گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، ماهیان زینتی و صنایع غذایی از سوم خرداد سال ۱۴۰۱ تا هشتم همین ماه با بازه زمانی بازدید ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان در سایت جدید نمایشگاهی همدان است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری