آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

قیمت مرغ قطعه شده

معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: قیمت مرغ قطعه شده بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی و سیاست دولت مشخص است.
همدان‌نگار؛ حسین فضلی، افزود: بر این مبنا قیمت مرغ قطعه‌بندی شده (چهار تکه) به اصناف و واحدهای فروشنده بازار استان همدان اعلام شد که قیمت مرغ بدون پوست با کمر گیری ۴۱ هزار و ۷۰۰، سینه بااستخوان بدون پوست ۵۰ هزار و ۴۶۵، کتف ۳۱ هزار و ۸۵۰، ۴۰ هزار و ۲۵۰ و گردن ۱۵ هزار و ۲۵۰ تومان است
وی ادامه داد: قیمت مخلوط ران و سینه بدون پوست ۴۷ هزار ۳۰۰، مخلوط بال و کتف ۳۵ هزار ۱۰۰ است؛ برای تأمین نیاز بازار در ماه‌های اخیر (دی‌ماه) ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی که دربازه زمانی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ مرغ تولیدی آن به بازار عرضه‌شده و یا خواهد شد.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، گفت: جوجه ریزی دیگری نیز بعدازاین بازه زمانی در این ماه تا بیست و هفتم آن با ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار قطعه داشتیم که مرغ آن از ابتدای فروردین و قبل از ماه رمضان به بازار عرضه خواهد شد.
فضلی درباره آخرین وضعیت تولید این ماده پروتئینی در بازار استان همدان بدون اعلام بازه زمانی آن، اظهار کرد: روزانه و به‌طور متوسط ۱۹۰ تا ۲۰۰ تن مرغ تولید شد؛ ۶۰ تا ۶۵ تن مازاد آن برای تأمین مرغ استان‌های دیگر حمل شد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری