آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

مشترکان کم‌مصرف برق تخفیف گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت بیش از ۳۰۴ هزار مشترک کم‌مصرف برق خانگی در استان از تخفیف مصرف برق بهره‌مند شدند.
همدان‌نگار، شیرزاد جمشیدی با یادآوری این‌که تخفیف در قالب طرح برق امید به مشترکان ارائه‌شده است، افزود: این تخفیف ۱۰۰ درصد بوده و از آبان سال گذشته ارائه‌شده است.
وی ادامه داد در این طرح (برق امید) مشترکان خانگی به سه گروه کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شدند و مشترکان کم‌مصرف تخفیف کامل هزینه برق را دریافت کرده‌اند همچنین مشترکان گروه دوم نیز می‌توانند با رعایت الگوی اعلام‌شده در این طرح از این تخفیف به‌طور کامل بهره‌مند شوند.
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان هدف از اجرای این طرح را رعایت الگوی مصرف برق مشترکان خانگی اعلام کرد و گفت:۷ ماه از اجرای این طرح سپری‌شده است و مقایسه مصارف سال قبل با سال جدید (۱۴۰۰) مؤید آن است که به تعداد مشترکان کم‌مصرف و خوش مصرف به ترتیب یک و ۲ درصد افزوده‌شده است.
وی ادامه داد: از آغاز اجرای طرح برق امید از یکم آبان ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۸۶۴ قبض صادرشده که از این تعداد ۳۰۴ هزار و ۱۵۳ قبض برق جزو گروه کم‌مصرف بوده که معادل ۱۴٫۵ درصد مشترکان مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بابیان اینکه یک‌میلیون و ۷۳ هزار و ۱۹ قبض مربوط به مشترکان خوش مصرف‌ها بوده است، گفت: این میزان شامل ۵۱ درصد قبض های صادره شده است که حداکثر مشترکان را در این مدت شامل می‌شود.
وی گفت: ۵۷۲ هزار و ۴۰۴ قبض معادل ۲۷ درصد نیز برای مشترکان پرمصرف صادر شده است همچنین امسال برای بیش از ۳۶ هزار مشترک پرمصرف پیامک ارسال‌شد تا مصرف خود را مدیریت کنند که در صورت بی توجهی به این موضوع، اشتراک برق آنان با هماهنگی دستگاه قضایی قطع خواهد شد.
جمشیدی افزود: مشترکان می‌توانند با راهکارهای بسیار ساده ازجمله خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از دور کُند کولرآبی، تهیه سایبان برای کولر، استفاده از لوازم برقی پرمصرف مانند ماشین لباسشویی در ساعات اولیه روز و غیره میزان مصرف خود را مدیریت کنند و به گروه مشترکان کم‌مصرف وارد شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، افزود: مشترکان با مراجعه به نرم‌افزار برق من و دریافت اصل قبض می‌توانند میزان مصرف و گروه خود را مشاهده و نسبت به مدیریت آن اقدام کنند.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری