آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

معرفی منتخبان جشنواره بین المللی همدان

داوران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان همدان منتخبان جشنواره را در بخش های مختلف معرفی کردند.
همدان نگار- حمید نصرتی قانعی- خبرنگار: داوری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر عهده حسین صفی، عباس جمشیدی‌فر و بهناز مهدی‌خواه( تئاتر خیابانی)، بهرام بهبهانی، مهرداد نظام آبادی و الکا هدایت( بخش خردسال)، هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی‌پور(نمایشنامه‌نویسی)، بود.
بر اساس رای هیات داوران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک نوجوان همدان در بخش تئاتر خیابانی لوح تقدیر و جایزه نقدی به هیام احمدی برای طراحی فضا نمایش «تله من» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی فضا نمایش «یک روز به خصوص» به مهدی حبیبی اهدا شد.
بخش بازیگران خردسال: دیپلم افتخار و جایزه نقدی را محمد صدرا شهبازیان برای بازی در نمایش «غولک های نازنین» و مهرسا مدیحی برای بازی در نمایش «نان‌آوران» به طور مشترک دریافت کردند.
بخش بازیگران زننرگس خاک کار برای بازی در نمایش «یک روز به خصوص» لوح تقدیر و جایزه نقدی و عسل میرزایی برای بازی در نمایش «یه دنیایی که آدم هاش آبی شن»تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کردند.

بازیگران مرد فرامرز غلامیان برای بازی در نمایش «تله من» و مهدی رسولی برای بازی در نمایش «غولک های نازنین» به طور مشترک لوح تقدیر و جایزه نقدی و به مهران بیات برای بازی در نمایش «یک روز بخصوص» تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.
بخش طرح و ایدهلوح تقدیر و جایزه نقدی را سعید باغبانی و احمدرضا جلیلوند برای طراحی و ایده پردازی نمایش «نان‌آوران» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را مهدی حبیبی برای طراحی و ایده پردازی نمایش «یک روز به خصوص» دریافت کردند.
بخش کارگردانیتندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی حبیبی برای کارگردانی نمایش «یک روز به خصوص» اهدا شد.جایزه ویژه هیات‌داورانلوح تقدیر و جایزه نقدی به هوراد حبیبی، بازیگر نوجوان برای بازی در نمایش «یک روز به خصوص» رسید.
بخش مسابقه خردسال
طراحی و ساخت عروسک لوح تقدیر و جایزه نقدی به صبا قدیمی برای طراحی و ساخت عروسک های نمایش «همه در یک قاب» اهدا شد.

طراحی صحنهلوح تقدیر و جایزه نقدی به حامد زحمتکش برای طراحی صحنه نمایش «دینگ دینگ دنگ» رسید.
بازیگران زن لوح تقدیر و جایزه نقدی را شیرین کاشفی برای بازی در نمایش «اتاق بازی» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی یه فاطمه خدابنده‌لو برای بازی در نمایش «دینگ دینگ دنگ» اهدا شد.
بازیگران مردتندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به امیر حسین انصافی برای بازی در نمایش «همه در یک قاب» رسید.
نمایشنامه نویسی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شراره طیار برای نگارش نمایشنامه «همه در یک قاب» اهدا شد.
کارگردانیآرین ناصری مهر برای کارگردانی نمایش «اتاق بازی»تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کرد.
نمایش برگزیدهبدون اولویت نمایشنامه های سفر به «شهر عروسکی» نوشته زیبا عبدی از همدان، «بزرگ‌ترین گنج جهان» نوشته رضا بیات از تهران و «خروس شاه» نوشته محمد باقر نباتی مقدم از تهران را برگزیده معرفی کردند.
بخش مسابقه کودکلوح تقدیر و جایزه نقدی را محمد رضا معین برای موسیقی نمایش «دزد لالایی ها» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم را امیر حسین انصافی برای موسیقی نمایش «ریزجان» دریافت کردند.
طراحی پوستر و بروشورحجت مجرد برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «آی تک» و مهدی هراتی برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «افسانه قربون آقا، کلوچه‌ها، دی…».

تئاتر نوجوان
گریملوح تقدیر و جایزه نقدی به فائزه سلطانی برای نمایش «ژپتو» اهدا شد.
طراحی پوستر و بروشورلوح تقدیر و جایزه نقدی به طیبه آنجدانی برای طراحی پوستر و بروشور نمایش «سومین روز تابستان» رسید.
نورپردازیلوح تقدیر و جایزه نقدی را یاسر بیگ‌زاده برای نمایش «سومین روز تابستان» دریافت کرد.
موسیقیلوح تقدیر و جایزه نقدی را به مهدی زمانی برای موسیقی نمایش «ژپتو» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به امید سنجر موسوی برای موسیقی نمایش «آش آشتی کنان» اهدا شد.
طراحی صحنهلوح تقدیر و جایزه نقدی ارا پوریا آنجدانی برای طراحی صحنه نمایش «سومین روز تابستان» و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را مهدی شریفی برای طراحی صحنه نمایش «آش آشتی‌کنان» دریافت کردند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری