آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

ممنوعیت عبور خودور، روز عید فطر همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان، از ممنوعیت موقت عبور وسایل نقلیه موتوری در محدوده مصلی شهر همدان در زمان برگزاری نماز عید سعید فطر سال ۱۴۰۲ خبر داد.

همدان‌نگار، سرهنگ غلامعلی همایی‌امجد افزود: پلیس راهور در روز برگزاری نماز عید سعید فطر در مسیر‌های منتهی به مصلی شهر مستقر و به هدایت خودرو‌ها و اجرای طرح ممنوعیت عبور خواهد پرداخت پس انتظار داریم شهروندان با توجه به این ممنوعیت عبور، برای سفر درون شهری خود برنامه‌ریزی لازم را به وقت برگزاری نماز عید سعید فطر روز شنبه پیش‌بینی کنند.
وی این ممنوعیت عبور از ۴ بامداد پیرامون مصلی شهر) در مسیر‌های میدان فردوسی به سمت چارباغ سردار شهید علی چیت‌سازیان،چارباغ تختی به میدان پروانه‌ها در مسیر بلوار شهید محمد مفتح و میدان شهید محمد مفتح در مسیر چارباغ شهید بهمن جهانیان تا پایان برگزاری نماز عید سعید فطر عنوان کرد.
رئیس پلیس راهور استان همدان تاکید کرد: افزون بر ممنوعیت عبور در مسیر‌های یاد شده قبل از برگزاری نماز توقف خودرو‌ها نیز در مسیر و معابر منتهی به مصلی شهر همدان ممنوع است پس وسایل نقلیه عمومی و خودرو‌های حمل و نقل شهری این خدمات را بیش از گذشته باید به مردم ارائه دهند.
بر اساس اعلام عمومی زمان برگزاری نماز عید سعید فطر روز شنبه در مصلی شهر همدان و حدود ساعت هفت و نیم به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان برگزار خواهد شد، از نماز‌گزاران تقاضا شده است که زیر‌انداز مناسب و سجاده برای برگزاری نماز به همراه داشته باشند؛ هر چند ستاد برگزاری نماز تدابیری را اندیشیده است.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری