آخرین بروزرسانی سایت : ۲۶ / اردیبهشت / ۰۳ | ۸:۴۹ بعد از ظهر

همدان در آستانه افزایش تعداد مبتلایان به کووید19

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان، گفت: همدان با روند رو به افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 روبرو است و شهروندان باید بیش از گذشته به دستور‌العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا توجه کنند.
همدان‌نگار؛ دکتر محمد طاهری، افزود: ۵۱۱ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در24 ساعت اخیر به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۳8 نفر پی‌.آر.سی مثبت هستند و 39 نفر نیز لوله‌گذاری شدند که نشانه حاد بودن وضعیت آنان است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی ابن‌سینای همدان درباره تعداد واکسن تزریقی در استان نیز ادامه داد: تاکنون بیش از 10 هزار واکسن پیشگیری کننده از ویروس کرونا تزریق شده است اما از همه این مسایل مهم‌تر توجه مردم به دستور‌العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا و رعایت دقیق آن موارد است که چرخه انتقال ویروس را قطع خواهد کرد.
وی با هشدار بر این‌که اگر شهروندان به نکات هشداری اعلام شده توسط ستاد کرونا توجه کافی و دقیق نداشته باشند، گفت: نگران افزایش آمار مبتلایان به بیماری‌همه‌گیر کرونا در اواخر ماه‌جاری و آغاز ماه پیش‌رو و آستانه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا د راستان هستیم و شرایط را برای ارائه خدمات توسط کادر درمان سخت‌تر از قبل خواهد کرد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری