آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

همدان میعادگاه وداع با شهدای گمنام

بدن پاک شهدای دفاع مقدس سال ها بعد از دوری از وطن به آغوش پر مهرش بازگشت تا در دیار همدان به خاک سپرده شود.
همدان نگار، در مراسم خاکسپاری این شهدای عزیز در سالگشت یاس فاطمی حضرت زهرا(س) که با حضور پر شور و همیشگی مردم شهید پرور، دلاور و غیور همدان از همه نسل ها و مقام ها برگزار شد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: این شهدا به مانند مادر مکرمشان حضرت فاطمه زهرا(س) مفتخر به گمنامی‌اند اما در حقیقت معروف‌های واقعی اند که در نظر ما گمنام شدند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی افزود: خواسته بزرگ و با اهمیت همه شهدا از ما که در قید حیات هستیم اینست برای حفظ آرمان و ارزش هایی که آنان از جان عزیزشان گذشتند چه کرده ایم.
وی ادامه داد: آروزی ما این است که شهدا همه کمی و کاستی های ما را در این روز عزیز بزرگداشت حضرت سلام الله به بزرگی و عظمت روح ملکوتیشان ببخشند و در مسیر هدایت ارزش ها به مانند قبل رهنمای ما باشند.
امام جمعه همدان گفت: نسل کنونی که با جنگ و جبهه و دفاع مقدس کمتر آشناست مداوم توسط ضد ارزش های بیگانگان در تهدید است و بیش از گذشته به هدایت و رهنمایی شهدای عزیز نیاز دارند.
آیت الله شعبانی با اشاره بر این که دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا مردم را از انقلاب و ارزش های آن جدا کنند ادامه داد: هدف دشمن بیان تعبیر جدیدی از ارزش ها است که امید و شور انقلابی را از مردم بگیرد.
شهدای گمنام دفاع مقدس امروز در شهر همدان، علیصدر و نهاوند بر دوش مردم شهید پرور استان همرامی و در مزار تعیین شده به خاک سپرده شدند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری