آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

هوشمندی شبکه برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: مهم‌ترین ماموریت شرکت برق تداوم تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان با هدف ارائه خدمات مناسب است.

همدان‌نگار، علی سهرابی در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با تبریک سال نو و گرامی‌داشت ماه مهمانی خدا، به فعالیت‌ها و اقدام‌های شرکت برق اشاره کرد و افزود: قدردان زحمات و حمایت‌های مجموعه دولت هستیم و در شرکت برق با حمایت استاندار و فرمانداران خدمات به مردم ارائه می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با یاد‌آوری این‌که در اوج مصرف سال قبل تداوم تامین برق در مراکز جمعیتی به طور کامل مسیر شد از گذر موفق ارائه خدمات دراین حوزه سخن گفت و ادامه داد: با اقدام‌هایی که انجام شد مشکلی در مراکز جمعیتی نداشتیم و همه شهرستان‌ها و روستاهای استان از نعمت برق بهره‌مند شدند.
سهرابی بیدار اظهار کرد: سال قبل همه نیروگاه‌ها با حداکثر توان برق تولید کردند داشتند؛ سمت و سوی طرح‌های برق نیز با هدف مدیریت اوج بار بود که به درستی انجام شد.

وی از هماهنگی‌ها و ارتباط موثر شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز استان در زمستان سال قبل برای تامین انرژی پایدار سخن گفت و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده برای تامین برق مشکلی نداشتیم و همچنین در این حوزه استاندار و فرمانداران حمایت‌های کردند که قدر‌دان هستیم.
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال به عنوان مهار تورم، رشد تولید و اثر تامین برق پایدار برای تحقق شعار سال افزود: صنعت برق از ستون‌های تولید است پس همه همکاران با تمام توان برای تحقق شعار سال در تلاش هستند تا این هدف محقق شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: اردیبهشت ماه سال قبل مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان با ۱۲ کلید راه اندازی شد و اکنون ۱۲۰ کلید فعال دارد که یکی از اقدام‌های مناسب برای هوشمندسازی شبکه در حال اجرا است.
سرپرست فرمانداری شهرستان همدان نیز در این دیدار با قدردانی از عملکرد مدیریت توزیع برق استان، به تلاش‌های کارکنان این شرکت برای خدمات ‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم به خصوص در امر تسهیل آبرسانی اشاره و بیان کرد: مجموعه برق مجموعه موفقی است. مسلم مخفی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای مدیریت مصرف برق و انرژی در استان تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه مصرف بی‌رویه برق و انرژی بسیار بالا است که باید برای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف اقدام فرهنگی انجام و فرهنگ‌سازی مناسب اجرایی شود تا شاهد اسراف و مصرف بی‌رویه نباشیم.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری